Nitraat Thunders ( Alpeco )

Schuim

Moderator
Medewerker
Onder andere hij zelf.
Maar ik geef je gelijk Poz.

Nitraat Love??
Lees jij uberhaubt wel eens het forum door??
Hier lopen we al vanaf september over te discuseren.

kruitsnuiver

Registered User
loof0003 zei:
worden ze nu nog verkocht?
of vallen ze in de 1.4

groetjes

ze worden nog verkocht bij alpeco.

Of vallen ze in de 1.4? volgens mij snap jij het niet helemaal, de 1.4 producten mogen nog verkocht worden, alleen de 1.3 1.2 en 1.1 producten niet meer.

Kobajo

FPM Filmer
kruitsnuiver zei:
ze worden nog verkocht bij alpeco.

Of vallen ze in de 1.4? volgens mij snap jij het niet helemaal, de 1.4 producten mogen nog verkocht worden, alleen de 1.3 1.2 en 1.1 producten niet meer.

Ze worden inderdaad nog verkocht, maar volgens mij niet meer de versie met 2 gram flash.
Ik heb ze in ieder geval niet zien staan.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ligt het nou aan mij of snappen een hoop mensen nog niet precies wat de klasse 1.3 in houd??

Word tijd voor een handleiding.
Zou vanacht of morgen er wel even een schrijven, komt wel onder het subforum: Wetgeving en Veiligheid te staan.

Iedereen even mee helpen want ook ik maak wel eens fouten ;)

Greedings,
Schuim :w

deef0003

Registered User
sorry voor de post op me broer ze account mijn broer stond aangemeld en mijn computer is overleden.
maar ik snap het inderdaad nog niet ik heb de thread al ongeveer 3 keer door gelezen elke post en ik word er niet wijzer van maar nu snap ik het eindelijk

maar ze verkopen alleen de 1.4 en wat doen ze dan met de overige bunkers van 1.2 1.3

sorry van de post van mij op me broer ze account.:w

Schuim

Moderator
Medewerker
1.4 in opslaan, en een beetje 1.3 voor de mensen die wel de juiste papieren hebben (vergunningen, diploma's enz.) tenminste dat lijkt me het meest logisch omdat ze denk ik nu niet meer zo'n grote 1.3 afname hebben ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

deef0003

Registered User
Schuim zei:
1.4 in opslaan, en een beetje 1.3 voor de mensen die wel de juiste papieren hebben (vergunningen, diploma's enz.) tenminste dat lijkt me het meest lochtisch omdat ze denk ik nu niet meer zoon grote 1.3 afname hebben ;)
haha.
2 keer de post ,maar wij hebben de juiste papieren kvk dus!
maar de nitraat thunders zijn er dus nu niet meer met 2 gram pts? en de jusite papieren schiet je niks mee op want kvk bestaat op dit moment niet bij alpeco om mee te werken tog ?

of zal ik dit moeten vragen in de topic over kvk? :w

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
deef0003 zei:
en de jusite papieren schiet je niks mee op want kvk bestaat op dit moment niet bij alpeco om mee te werken tog ?

Je bent in dit topic in de war gebracht denk ik, lees em nog maar een keer, de oplossing / het antwoord staat er ook in :w

ojajoh?

Registered User
ik kom net uit belgie en de nitraat thunders zijn er weer.
althans waren want ik had de laatste :p

Laatst bewerkt door een moderator:

Tony

Administrator
Medewerker
Volgens die man zal die er alleen niet meer komen, misschien dat ik het fout begrepen heb. Hij vertelde mij dat de 2 grams even hard qua db is als de 0,8. Hier geloof ik niks van.

Het zou best eens kunnen. Het hangt er helemaal vanaf hoe de kwaliteit van het kruit is.

Bovenaan