Nitraat Thunders ( Alpeco )

bosman

Registered User
Duco zei:
waar kan je dat dan precies zien want ik wil mijn doos dicht houden want op de buitenkant staat gewoon 2 gram

Je wilt toch weten hoeveel er in zit?? Er staat toch 2 gram? Dan is het dus geen 0.8 gram.

Anthony_bomb.

Registered User
Vandaag zag ik dat de nitraten van 0,8 gram netjes stonden aangegeven met een daarvoor bestemd prijskaartje. De NT's met 2 gram lag ernaast, en waren momenteel uitverkocht. In eerste instantie dacht ik 'wow.. nitraten zijn nu nog maar 31,50 per 100!' Maar toen ik verder las op het kaartje zag ik netjes aangegeven staan dat er maar 0,8 gram in zat.

Gelukkig heb ik de 2 grams versie al ruime tijd hier thuis :)

SReFLEctioN

Registered User
Nu vraag k me overigens wel af waarom de 0.8 grammers uberhaupt gemaakt zijn? Gaan deze een vervangende rol spelen of is het gewoon een productie voor een andere winkel die verkeerd geleverd is?

xavier

Registered User
Alpeco/sinomax hebben dit jaar 3 verschillende nitraten laten testen namelijk met 0.8 gram, 1.5 gram en 2 grams. Waarschijnlijk heeft sinomax de testen niet afgewacht en de 0.8 grams nitraten laten produceren in de veronderstelling dat de decibel test gunstig zou zijn. Indien deze gunstig was, had alpeco een nitraat voor de partikulieren. Het was een gok van sinomax, maar spijtig genoeg knalde de 0.8 grams nitraat ook te hard. De verwarring is onstaan omdat China net dezelfde referentie nummer heeft gebruikt als de 2 grams nitraten. Zondag kreeg alpeco een palet met nitraten (50 kartons). Alpeco heeft alle kartons 1 voor 1 moeten nakijken. Tot hun spijt waren dit allemaal 0.8 grams nitraten. Vandaar dat alpeco zondag zonder 2 grams nitraten zaten.

Mokum-pyro

Registered User
zal moeilijk worden dan die 50 kartons kwijt te raken!

maar als er zelfs geen knallers met 0.8 gram goed gekeurd worden voor de particulier... waarom kiezen jullie er dan niet voor om gewoon jcwt terug te laten komen? of gewoon echte knallers met 5 a 6 gram flash en een lont... die dan uiteraard verkocht worden met kvk..

groete

Thunderbomb

Registered User
Maar Alpeco heeft toch gewoon 1.1 bunkers??Of licht dat aan mij want Alpeco heeft supervlinders en ook indians verkocht en die vallen onder de 1.1..

Mats

Registered User
Denk je dat je zo'n bunkertje zomaar als een tuinhuisje neer kan zetten?
In Belgie hebben ze ook regels, en er zal echt wel een probleem zijn met het kunnen/mogen bouwen van dit soort bunkers zo dicht bij gebouwen, anders had Alpeco dit allang gedaan.

Mokum-pyro

Registered User
ik denk zelf dat het meer een geld kwestie is... nie dat het rmee temaken heeftr dat t duur is maar dat het gewoon er niet komt omdat meneertje sjahng ofzo het niet wil

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Thunderbomb zei:
Maar Alpeco heeft toch gewoon 1.1 bunkers??Of licht dat aan mij want Alpeco heeft supervlinders en ook indians verkocht en die vallen onder de 1.1..

Je zegt het goed. Die hebben ze verkocht.
En met de nieuwe keuringen van dit jaar vallen een hoop knalartikelen in de klasse 1.1G. Er zullen wel een artikelen terug komen zoals de nitraat thunder dit jaar en zoals je kan zien zijn ze nu niet per 10 maar per 5 verpakt waardoor ze niet meer onder de klasse 1.1G vallen.

Ruffneck

Registered User
Zover ik weet hebben ze toch nog wel 1.1G bunker in Sugny.. Maar inderdaad zonder 1.1G bunkers op eigen terrein komen ze niet ver

stoeptegel_mb

Registered User
ik was ook dit jaar genaaid, van de 4 dozen (van 100 stuks)nt die ik in november heb gehaald, bleken er 2 0,8 gram te zijn;(
En dan kom je er ff op oudjaarsdag achter.Is wel een leuke actie,dat alpeco ze weer trug wilt nemen.Maar, als je al veel verkocht hebt,en pas 3 kwart jaar later misshcien een keertje trugkomt bij alpeco.Dan heb je er niet zo heel veel aan dat ze het trug willen nemen.
Ik vindt het daarom een erg domme fout, en zal ik minder gauw nog bij alpeco kopen.

Laatst bewerkt:

bosman

Registered User
stoeptegel_mb zei:
ik was ook dit jaar genaaid, van de 4 dozen (van 100 stuks)nt die ik in november heb gehaald, bleken er 2 0,8 gram te zijn;(
En dan kom je er ff op oudjaarsdag achter.Is wel een leuke actie,dat alpeco ze weer trug wilt nemen.Maar, als je al veel verkocht hebt,en pas 3 kwart jaar later misshcien een keertje trugkomt bij alpeco.Dan heb je er niet zo heel veel aan dat ze het trug willen nemen.
Ik vindt het daarom een erg domme fout, en zal ik minder gauw nog bij alpeco kopen.

Niemand is perfect, Ik vind dat Alpeco het heel netjes oplost. Dus waarom zou jeminder snel bij Alpeco komen?

Pirate

Registered User
Ik had ze nog van vorig jaar en heb nog steeds over .... hoelang kun je die dingen bewaren ?

(ik was in een kak-buurt en na 2 doosjes keken de buren niet blij, ben dus maar gestopt)

Bovenaan