Nitraat Thunders ( Alpeco )

xavier

Registered User
Freakpyromaniacs is een onafhankelijke site en heeft niets met alpeco te maken. Veel members van deze site willen informatie over vuurwerk. Alpeco is de grootste vuurwerkwinkel van België. Het is dan ook logisch dat men hier veel informatie vindt over alpeco produkten. Alpeco naait zeker geen klanten. Integendeel, zij hanteren zeer democratische prijzen. De mods op deze site zeggen ook niet dat alle Nederlandse partikulieren die hun vuurwerk in Nederland kopen genaaid worden. De prijzen die men in Nederland hanteert zijn 50% hoger dan in België. Alpeco is zo eerlijk geweest om de melden dat er inderdaad 2 verschillende poedergewichten zijn bij de nitraten. Deze worden door elkaar verkocht om de al vernoemde redenen.

bosman

Registered User
nitraatbom zei:
De meeste moderator hier zijn van die zeikers....
En Alpeco naait gewoon met die nare mensen daar.
Voor echte vuurwerk liefhebbers kom naar www.arjanuitman.com voor een normale vuurwerksite en niet alleen maar goedkeuring voor Alpeco !

Man, daar is de gemiddelde leeftijd 10 jaar! Toen ik een filmpje zag van jullie meeting, leken het wel een stelletje school jongens die met rotjes aan het spelen waren :p Warer jullie soms door jullie ouders gebracht??

Maar goed On-Topic, laten we dit maar als pech beschouwen en zorg gewoon dat je bij Alpeco om de goede vraagt.

niels007

Registered User
Ey mensen, ik las dit topic zo f door, maar ik heb dus net zoon doos gekregen, maar zitten er in die dingen nu 0.8 gram flash??..of 2 gram?....

Had er gister 1 geprobeerd en viel echt TEGEN!...

mzl

Laatst bewerkt door een moderator:

niels007

Registered User
Ik heb doos met 0.8 gram nitraten......volgens mij zit er echt wel verschil hoor tussen die van 2 gram

Laatst bewerkt door een moderator:
P

poziloc

Guest
kan je vertellen dat er ergens op het forum een hele thread over kvk gaat....zoek en gij zult vinden

Pulsedriver

Registered User
niels007 zei:
zie dit, ik had alpeco f gemaild....

Uw voorstel om de 2 grams nitraten aan de helft van de prijs te kopen, vind ik op zich een goed idee.
Hou in ieder geval de lege doos (doos van de 100 stuks) bij. Neem deze lege doos dan volgend jaar naar alpeco als bewijs dat u wel degelijk 0.8 grams nitraten hebt gekregen.

die 0.8 gram dingen zijn zo kut man, net gewone strijekrs...
Kan xavier of iemand van alpeco dit even bevestigen dan weet ik dat ik die doos moet bewaren.

Greetzz Pulse

xavier

Registered User
Niels007 heeft het antwoord van alpeco zonder toestemming van alpeco op deze site geplaatst. Hierdoor is alpeco verplicht om niet op dit voorstel verder te gaan. Alpeco is nog wel bereidt om de volle dozen (en kartons) om te ruilen. Deze omruiling geldt enkel als men kan aantonen dat de nitraten bij alpeco zijn aangekocht.

Pulsedriver

Registered User
xavier zei:
Niels007 heeft het antwoord van alpeco zonder toestemming van alpeco op deze site geplaatst. Hierdoor is alpeco verplicht om niet op dit voorstel verder te gaan. Alpeco is nog wel bereidt om de volle dozen (en kartons) om te ruilen. Deze omruiling geldt enkel als men kan aantonen dat de nitraten bij alpeco zijn aangekocht.
Ik vind dat iedereen de regeling die niels007 had getroffen mag gebruiken. Ik vind dit niet meer dan eerlijk ten opzichte van de mensen die door een fout van alpeco of de leverancier de 'verkeerde' nitrate thunders hebben gekregen zonder dat dit vermeld werd of gebaard ging met een korting..

Greetzz Pulse

Mokum-pyro

Registered User
inderdaad, die mensen hebben eigenlijk gewoon een kat in de zak gekocht... ik zou het ZEER zwak van alpeco vinden. als ze zich er nu opeens makkelijk vanaf gaan maken...

Het lijkt me ernaast ook nog eens slecht voor het imago van alpeco... mocht dit gebeuren!

hootsh

Registered User
Ik heb 3 dozen van 0,8 gram en heb ze gisteren ook geprobeerd. Ze kunnen mij niet wijsmaken dat er zo'n minimaal verschil zit in de 2grams en de 0,8. Ik durf haast te zeggen dat een Corsair even hard gaat als de Nitraat Thunders die ik heb hier.

Echt een enorme tegenvallen en vooral voor dat bedrag.

SReFLEctioN

Registered User
Pulsedriver zei:
Ik vind dat iedereen de regeling die niels007 had getroffen mag gebruiken. Ik vind dit niet meer dan eerlijk ten opzichte van de mensen die door een fout van alpeco of de leverancier de 'verkeerde' nitrate thunders hebben gekregen zonder dat dit vermeld werd of gebaard ging met een korting..

Greetzz Pulse

Als ik het goed begrijp krijgt niels deze regeling ook niet meer aangeboden en zal hij ook zijn volle doos terug moeten brengen. Het is gewoon stom dat die fout is gemaakt en tjah eigenlijk heb jij als consument niks te vertellen ;). Je koopt namelijk Nitrate Thunders en op de bon staat niet "Nitrate Thunder met 2 gram flash". Qua service bij alpeco weet ik niet hoe ze zijn, ik vind het op zich wel een goeie zaak. Denk dat als jij er volgend jaar heen gaat met die doos best wel het 1 en ander kan overleggen, kwestie van vertrouwen miss :+ .

xavier

Registered User
Alpeco heeft de 2 verschillende nitraten getest. Er is wel degelijk een verschil qua knal. Op papier is er maar weinig verschil, maar in het echt hoor je het verschil wel degelijk. Alpeco verkoopt deze nitraten met 2 verschillende nummers. Bij iedere levering word dit nu goed nagekeken. De fout lag niet bij alpeco, maar bij sinomax. Niels007 had NOOIT het antwoord van alpeco op de site moeten zetten. Dit was een regeling tussen deze bepaalde klant en alpeco. Niemand zou het leuk vinden om zijn mails zomaar in het openbaar te zien verschijnen. Alpeco erkent dat er een fout is gebeurd. Het is al een zeer mooi gebaar dat ze deze willen rechtzetten. Indien klanten artikel 1206 hebben besteld en de 0.8 grams nitraten hebben gekregen, mogen ze deze omruilen. Dit zullen niet veel vuurwerkbedrijven doen.

Bovenaan