Nitraat Thunders ( Alpeco )

Pulsedriver

Registered User
Hoe kan iets met 0,8 gram trouwens bijna even hard knallen als iets met 2 gram lijkt me toch vrij sterk of niet

Heeft iemand misschien ook deze van 0,8 gram die ze al getest heeft? miss kan die zijn ervaring ermee hier opschrijve, ben zelf niet thuis dus kan ze moeilijk testen

Greetz Pulse

Laatst bewerkt:

nitraatbom

Registered User
Ik vind wel dat je echt genaaid wordt om voor meer dan de helft minder kruitinhoud hetzelfde bedrag neer te tellen als 2 grams nt's. Alpeco zal ze wel voor minder in kunnen kopen aangezien ze maar 0,8 flash betalen :r

P

poziloc

Guest
nitraatbom zei:
Ik vind wel dat je echt genaaid wordt om voor meer dan de helft minder kruitinhoud hetzelfde bedrag neer te tellen als 2 grams nt's. Alpeco zal ze wel voor minder in kunnen kopen aangezien ze maar 0,8 flash betalen :r

lezen jullie wel wat xavier uitlegt!!!!!

ik heb het idee van niet...jullie lijken wel een stel kleuters, die om een lolly zeiken!!!!!

Pulsedriver

Registered User
poziloc zei:

ik heb het idee van niet...jullie lijken wel een stel kleuters, die om een lolly zeiken!!!!!

Heb ze net getest die met 0,8 gram mijn TT ging harder, maar kan misschien aan die eene NT ligge da hoop ik toch

ex-shooter

Registered User
Quote:
Originally Posted by poziloc

Hey Poziloc,
Je bent dan wel een global moderator, maar een beetje beheersing kan geen kwaad hoor, ik kom hier niet op het forum om dit soort posts te lezen....

P

poziloc

Guest
ex-shooter zei:
Quote:
Originally Posted by poziloc

Hey Poziloc,
Je bent dan wel een global moderator, maar een beetje beheersing kan geen kwaad hoor, ik kom hier niet op het forum om dit soort posts te lezen....

moet ik hier echt op reageren????
lees het bericht van roel en het wordt je allemaal duidelijk

dennis-pyro

Registered User
precies poziloc
Er zijn inderdaad 2 versies van Nitrate thunder. 1 met 2 gram en een andere met 0.8 gram. Dit is niet op vraag van alpeco gebeurd. De kartons zien er net hetzelfde uit met een klein verschil dat er op een van de zijden van het karton een klein stickeertje is met 0.8 gram. Tijdens het lossen van de container waren deze door elkaar gestapeld. Kwaliteit van de knal is bijna hetzelfde.
0.8 gram : 161 dB
2 gram : 163 dB

De verpakking is een beetje aangepast. Vroeger was een slof met 10 pakjes van 10 stuks. Nu is een slof 20 pakjes van 5 stuks. Voor de rest zijn het dezelfde.

Lijkt me toch allemaal duidelijk zo, kom op mensen:)

ex-shooter

Registered User
poziloc zei:
moet ik hier echt op reageren????
lees het bericht van roel en het wordt je allemaal duidelijk

je hoeft helemaal nergens op te reageren, maar als moderator kan je beter ongewenste post verwijderen i.p.v. het maar al te bekende afzeiken (en dus zelf ook niet al te volwassen reageren) dan houd je het forum zoals het bedoeld is toch?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ex-shooter zei:
je hoeft helemaal nergens op te reageren, maar als moderator kan je beter ongewenste post verwijderen i.p.v. het maar al te bekende afzeiken (en dus zelf ook niet al te volwassen reageren) dan houd je het forum zoals het bedoeld is toch?

nou ga ik me er ook maar even mee bemoeien, nu we toch al aardig off topic zijn.

"afzeiken" zoals jij het noemt, ontkomen we gewoon niet aan, we moeten wel laten ZIEN op het forum dat er ook nog moderator,s rond hangen.

je wil echt niet weten hoeveel berichten er dagelijks verwijderd worden.

we kunnen ook gewoon alles verwijderen en iedereen maar zijn gang laten gaan, maar dat is niet de bedoeling, we hebben hier ook gewoon regels waar iedereen zich aan dient te houden.:w

Berry19

Registered User
Ik heb deze NT's al 2 jaar nu en ze gaan echt super! Harde knal, mooie flits.. Echt kicken gewoon! En met de veiligheid zit het ook goed, tijd van aansteken en afgaan is zeker zo'n 8 seconden! :w

nitraatbom

Registered User
De meeste moderator hier zijn van die zeikers....
En Alpeco naait gewoon met die nare mensen daar.
Voor echte vuurwerk liefhebbers kom naar www.arjanuitman.com voor een normale vuurwerksite en niet alleen maar goedkeuring voor Alpeco !

Mats

Registered User
Als gij eens een bietje rustig doet, een echte vuurwerk site? Dat is deze toch, met tenminste goede info.
En als het je hier niet bevalt flikker alsjeblieft gouw op:r

-Theshadow-

Registered User
ja en nou snaveltjes toe en oogjes dicht want dit gaat helemaal nergens over.

poederinhoud zegt niets, constructiewijze en kwaliteit wel.

Bovenaan