JAP zei:als ik het allemaal goed begrijp, valt de NT nu onder spektakelvuurwerk
en als ze goed zijn gekeurd, onder feestvuurwerk.
even een vraagje, gaan ze dan ook weer bij ZENA en de andere winkels in Baarle NT's verkopen?
ja , dat bedoel ik ook , later als ze goed gekeurd worden dat ze dan worden --->in de feestvuurwerk.magic sky line zei:op dit moment niet want het valt nu onder spektakelvuurwerk, en in Baarle mag geen spektakelvuurwerk verkocht worden.
Misschien later weer als ze gekeurd worden als feestvuurwerk.
Schuim zei:Dit heeft naar mijn denken toch erg weinig te maken met de NT..
Plus dat daarbij dit persoon ze niet kan hebben afgestoken.
En hij het over black boys en black bermuda´s heeft, ook als is dit een stukje bewijsvoering voor het later opvolgende stuk.
Maar hij doelt hierbij wel weer op de nitraten die in 1999/2000 op de markt waren, de roze variant.
En dus niet op de groene, die wel de ECHTE EERSTE nitraten waren..
Beetje onzinnig om um daar op aan te pakken poz,
Maar wel terecht aangezien hij deze zeer waarschijnlijk niet heeft afgestoken.
STAY ON-TOPIC PEOPLE
Ik ben nu 20 en heb ze dus ook gehad vroeger, evenals de BEX thundercrackers btw. Maar volgens mij waren deze nitraten (net zoals de winkel Bex) er t/m 1998 ongeveer.poziloc zei:hmm we gaan even rekenen!
de zogenaamde goede bloemetjes nitraat was alleen in 1995 te verkrijgen
jij bent 18 jaar...we zitten in 2005....dus even terug rekenen....-10 dus....daar komt uit dat je 8 was....lijkt me nou niet echt, dat je die heb afgestoken
Er zijn GENOEG vragen gesteld over NT en sommige zijn onzin, dat geef ik toe.roel zei:Ik snap niet dat er nu al 3 pagina's zijn over de nitrate thunder.
Het is tog heel simpel? Ze zijn met kvk, 100 in een doos voor 45 euro, ze knallen goed, dat is toch het enige wat je moet weten?
Pulsedriver zei:Op mijn nitrate thunders staat sas: 0,8 gram. Dit kan toch niet kloppen of heb ik het nu mis?
Op die van mij staat echt 0,8 gram is dit een fout op de wikkel of ben ik de lul en heb ik productiefout?]-[arry zei:pyrotechnische sas; 2gram staat er
NLsandman zei:Heb je het over die van alpeco?
Ik heb net nog gekeken en er staat op 2 gram mass active.
xavier zei:Er zijn inderdaad 2 versies van Nitrate thunder. 1 met 2 gram en een andere met 0.8 gram. Dit is niet op vraag van alpeco gebeurd. De kartons zien er net hetzelfde uit met een klein verschil dat er op een van de zijden van het karton een klein stickeertje is met 0.8 gram. Tijdens het lossen van de container waren deze door elkaar gestapeld. Kwaliteit van de knal is bijna hetzelfde.
0.8 gram : 161 dB
2 gram : 163 dB
Pulsedriver zei:Als ik terug kom kan ik hem dan ruilen +3dB is namelijk een verdubbeling van de geluidsterkte