Nitraat Thunders ( Alpeco )

Tony

Administrator
Medewerker
De Nitraat thunders zijn eindelijk binnen gekomen bij Alpeco.
Deze kosten 45 euro per slof van 100 stuks en zijn alleen te koop met de benodigde papieren.

Tony

Administrator
Medewerker
deef0003 zei:
zijn het gewoon weer de zelfde als vorig jaar ??
met evenvel gram en flash???

Ik kreeg een bericht dat ze weer terug waren dus zullen wel dezelfde zijn als vorig jaar.

xavier

Registered User
De verpakking is een beetje aangepast. Vroeger was een slof met 10 pakjes van 10 stuks. Nu is een slof 20 pakjes van 5 stuks. Voor de rest zijn het dezelfde.

Schuim

Moderator
Medewerker
Als ze dus TERUG zijn, zijn ze dus ook weer met vlam?? :9
En met KVK??
Das wel heel vet :9

Nou Alpeco tot volgende week dan maar :p :p :p :p

Edit:
Spanish met KVK

Laatst bewerkt:

Roytje_Rotje

Registered User
Weet iemand misschien wat de karton prijs ervan is, of worden (zoals meestal) de kartonprijzen niet gegeven en moet je daarvoor contact opnemen met alpeco zelf?
En als je 2 kartonnen koopt, worden ze dan weer goedkoper?

De groeten en bvd...

bartknal

Registered User
Tony zei:
De Nitraat thunders zijn eindelijk binnen gekomen bij Alpeco.
Deze kosten 45 euro per slof van 100 stuks en zijn alleen te koop met de benodigde papieren.

tony kan ik die als belg met vergunnin ook halen?

Tony

Administrator
Medewerker
Hier nog een foto van de Nitraat thunders. ( Verpakking is veranderd )

22Alpeco_27_.jpg

PoundeR

Registered User
Mooi dat ze nu gekeurd zijn :)

Leuke klappers, voor niet al teveel geld. Alleen zijn ze nu voor altijd te koop met KvK, of alleen tijdens de keuringen. En na de keuringen gewoon weer zonder KvK ?

Tony

Administrator
Medewerker
PoundeR zei:
Mooi dat ze nu gekeurd zijn :)

Leuke klappers, voor niet al teveel geld. Alleen zijn ze nu voor altijd te koop met KvK, of alleen tijdens de keuringen. En na de keuringen gewoon weer zonder KvK ?
e zijn nog niet gekeurd ze zijn alleen weer op voorraad en omdat ze niet gekeurd zijn VALLEN ZE AUTOM in de cat spektakelvuurwerk.

Sweet Laker

Registered User
Dus na de keuring zijn ze weer zonder KVK te verkrijgen. (misschien vragen naar de bekende weg, maar dan is daar iig zekerheid over, voor mij iig).

Tony

Administrator
Medewerker
Sweet Laker zei:
Dus na de keuring zijn ze weer zonder KVK te verkrijgen. (misschien vragen naar de bekende weg, maar dan is daar iig zekerheid over, voor mij iig).

|:( zo moeilijk is het toch allemaal niet,.
Worden ze goedgekeurd als feestvuurwerk dan zijn ze zonder kvk te krijgen.
Worden ze niet goed gekerud als feestvuurwerk dan worden ze alleen aan mensen verkocht met KVK papieren..

PoundeR

Registered User
Tony zei:
e zijn nog niet gekeurd ze zijn alleen weer op voorraad en omdat ze niet gekeurd zijn VALLEN ZE AUTOM in de cat spektakelvuurwerk.

Ok bedankt, op een ander forum was er namelijk wat anders verteld, ik dacht vraag het hier ff :D

SReFLEctioN

Registered User
xavier zei:
De verpakking is een beetje aangepast. Vroeger was een slof met 10 pakjes van 10 stuks. Nu is een slof 20 pakjes van 5 stuks. Voor de rest zijn het dezelfde.

Wat ik eigenlijk nog steeds wel wil weten is de reden van de wijziging van de verpakking. Zal de regelgeving zo gaan worden dat er maar zoveel kruit maximaal in een doosje mag zitten ofzo?? Het is namelijk niet gedaan, omdat het handig is, want wie wil er nou 5 nitraten ipv 10 :).

Bovenaan