Nitraat Thunders ( Alpeco )

Jeff

Registered User
Kijk eens een paar pagina's terug en jullie hebben het antwoord qua grammen

Een paar pagina's terug gaat het nog over de NT's in de rood/oranje doosjes.
Nu gaat het over de NT's die op deze pagina te zien zijn...Bij deze NT's zijn er i.p.v 2 maarliefst 3 soorten grammages te vinden...Er klopt dus geen hout van al die grammages. Denk dat er in die fabriek in China of heel laks om wordt gegaan met product informatie of er is wat flink mis gegaan.

Ik wil niet teveel offtoic gaan, maar de verschillende grammages komen ook voor bij de SPanish crackers die men bij Alpeco verkoopt.

Laatst bewerkt:

postvoordennis

Registered User
Als iemand nou eens de nieuwe nitraat test, dan weten we hoe de knal is.

p.s. tijdje geleden al van alpeco bericht gekregen dat ze 0.8 gram waren.

dus geen 0.9 of 2(bigg)

Had vanavond een Nitrate Thunder, blackboy en een widowmaker special getest...

De blackboy was nog harder dan de Nitrate Thunder :-S Erg jammer dus... Was wel een felle knal, maar niet meer zo'n dreun zoals je gewend bent!

mortier18

Registered User
vanaaf ook 1ntje getest wat een bagger is dat zeg.
geef mij de ouwe vertrouwde jcwt maar weer terug(cry)

[ADMINBREAK] Ontopic iedereen ervaart een knal anders. [/ADMINBREAK]

Laatst bewerkt door een moderator:

Sliert

Registered User
Iemand enig idee wat voor nitraten horen bij artikel nr. 1212 bij alpeco? Dit zijn naar mijn weten geen 0,8 gram NTs want dacht dat dit artikel nr. 1209 was..

johny125

Registered User
ik heb ze zelf thuisliggen.
bij mij staat er 1,8gram op en zitten ze gewoon per 10 x 10 verpakt en hebben ze geen vlam maar alleen knal..

groeten..

NLsandman

Registered User
ik heb ze zelf thuisliggen.
bij mij staat er 1,8gram op en zitten ze gewoon per 10 x 10 verpakt en hebben ze geen vlam maar alleen knal..

groeten..

Weet je dat zeker van 1,8 gram?
Die 10 x10 is de versie van voor 2005 en die bevat 2 gram.
Ik heb nog de 5 x5 van 2005 met 2 gram.

Shai

Registered User
Hey dit is mn eerste post,

Ik heb de Jumo color whistling thunder van 6.0 gram is dat nog te verkrijgen.
Of zijn ze echt gestopt met de productie daarvan want ze knallen zo lekker he
:p

Alvast bedankt

Heretic

Registered User
Heb ook die nitrate thunder 10 stuks per doosje en wat een schijtzooi is het. Net harder als een astronaut (cry) (cry) (cry) Nooit meer halen die dingen.

ExOniTe

Registered User
Heb testraks een paar NT's afgestoken(die partikuliere versie), was best wel een lekkere knal en de druk die er vanaf kwam was ook goed, TT's zijn dan wel een beetje harder, maar deze zijn het geld wel waard!

Axle

Registered User
haha.
2 keer de post ,maar wij hebben de juiste papieren kvk dus!
maar de nitraat thunders zijn er dus nu niet meer met 2 gram pts? en de jusite papieren schiet je niks mee op want kvk bestaat op dit moment niet bij alpeco om mee te werken tog ?

of zal ik dit moeten vragen in de topic over kvk? :w

Verkoopt Alpeco nog wel met kvk? op de site staat er niets over, en de jcwt's? worden die daar nog verkocht? met of zonder kvk?

alvast bedankt

axle

Bovenaan