Nitraat rode lont

Michaï

Registered User
Dit is misschien totaal iets anders maar als we er vanuit gaan dat het green light crackers zijn en green light crackers die net wat anders zijn... Is 7 euro per 20 daar een goede prijs voor?

[adminbreak] handels prijzen verschillen per handelaar. Ontopic maar weer! [/adminbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:

Michaï

Registered User
ik meen dat dit green light crackers zijn met ander lont , ik heb zelf geen light crackers zien precies het zelfde uit , zwarrt ,paars creppe papier , en zelfde text / doos op de achterkant. de knal van een green light is best aardig. miss zou je er een kunnen teste? greetz , vanquish
Als ik zo naar de foto's van green light crackers kijk in de thread over green light crackers zien ze er totaal anders uit.... blauw en dik met heel veel tekst namelijk...

NLsandman

Registered User
Die komen wel van alpeco, die zelfde doosjes lagen in de vitrine, zwarte nitraten genaamd diepte bommen.
Eerst lagen er de bekende imitatie nitraten maar in het begin van december waren ze in eens zwart en ook voor 2 euro per 20.

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
deze nitraten heb ik ook zien liggen bij alpeco!
-zwarte nitraten met roze crepe
-redelijk kleine dingen
-Wit doosje
-Je moet meerdere doosjes afnemen
-Kvk is nodig
- 2,- per doosje
-weigeraars mogelijk
-Op de site staan ze als einde reeks!
-waarschijnlijk ''vervanger'' voor die bloemtjes nitraat die afgebeeld staat!
-productnaam is toch echt dieptebom!

Ik ben op 28 december 2006 geweest en heb ze zien liggen! weet niet hoe het er nu voor staat. toen het nieuws over deze ''dieptebommen'' op fpm was rond december werden ze negatief besproken, daarom heb ik ze niet genomen dus ik heb geen ervaring met knal.

Bovenaan