nitraat of betonstrijker?

hoogie

Registered User
Hallo,

ik heb zeker het forum doorgespit, maar kan eigenlijk geen antwoord vinden op mijn vraag.

Vorig jaar had ik nitraten van Alpeco, die ik overigens erg lekker vond knallen. (Het was voor mij voor het eerst sinds jaren dat ik weer eens vuurwerk kocht, en buiten strijkers heb ik nooit wat anders gehad, dus ik ben ook niet echt veel gewend;) )
Nu hoor ik regelmatig de kreet betonstrijker vallen, ik vraag mij af of deze nog harder knallen, en of je die dus ook bij Alpeco kan krijgen? Is er iemand die dat weet, ik ga komende week mijn voorraadje halen namelijk, en ben dan graag voorbereid.

En nu we toch bezig zijn: heb ooit begrepen dat zogenaamd pfanzerfausten ook lekker knallen, maar ik lees daar nooit wat over, en die hebben ze bij alpeco ook niet volgens mij. Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor de info en iedereen knalgoed oud en nieuw!!!

nitraat4life

Registered User
Bij alpeco hebben ze geen betonstrijkers , ze hebben wel een soort beton strijkers maar die zijn het geld niet waard , dit jaar kan je het beste voor de nitrate thunders gaan , dit zijn TOP dingen! goede knal en leuke alles.. de panserfausten kan je ook niet krijgen bij alpeco (geen enkele winkel trouwens!) als je echt het zwaardere spul wil (trueno rockets etc.) moet je een KvK bewijs , maar daarvoor moet je maar even zoeken op het forum!

/n4l

BMW-freaky

Registered User
nitraat4life zei:
Bij alpeco hebben ze geen betonstrijkers , ze hebben wel een soort beton strijkers maar die zijn het geld niet waard

?? Ik weet niet over welke 'soort betonstrijkers' het hebt hoor, maar er wordt op dit moment niks verkocht bij Alpeco dat nog maar lijkt op een betonstrijker.

Lamer

Registered User
dan zou ik inderdaad gaan voor de NT en trueno rockets en de trueno ricasa nr4 soort super vlinder van dit jaar 3gram en pirat specials.. en de special spanish cracker :p

nitraat4life

Registered User
BMW-freaky zei:
?? Ik weet niet over welke 'soort betonstrijkers' je het hebt hoor,maar er wordt op dit moment niets verkocht bij Alpeco dat nog maar lijkt op een betonstrijker.

Ik had het over de indians,die noemen mensen vaak een betonstrijker,maar deze was onderhand ook al uit de handel dacht ik..

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan