Ninot exposicion 2013

Dim

Product Beheer
Medewerker
Op aanraden van Toon en Michel, zijn we met de taxi naar de Ninot Expositie geweest.
Daar binnegekomen hebben we onze ogen uitgekeken! Schitterend.

De expositie is volgens mij de 15e nog te bezoeken. Dit is dan ook zeker de moeite waard.

Hieronder het album. Ruim 130 foto's van de Ninots van 2013.

http://freakpyromaniacs.com/album/g2589-exposicio-del-ninot.html

Fallas2013_Ninot_Exposicion_27.jpg

Voor ons waren de mooiste toch wel:

1.
Fallas2013_Ninot_Exposicion_3.jpg

Fallas2013_Ninot_Exposicion_70.jpg

2.
Fallas2013_Ninot_Exposicion_96.jpg

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
wat is het precieze adres ? hier wil ik ook wel heen aankomende Fallas.

Uhhhh.
Aan het begin van de stad / rivierbedding bij het Expo Hotel..Precies daar.
Je kan volgens mij met de metro bij Station Beniferi uitstappen en dan sta je er precies voor.

Ik doe dit even uit mijn hoofd.

Tony

Administrator
Medewerker
Super! bedankt voor de fotos dim! Con, wij ook even een kijkje nemen :)? De 13/14/15?

Ik zou dan lekker de 13de gaan.
Dan is het nog rustig en weet je zeker dat je gaat. Vanaf de 14de word iedereen een beetje Loco en kom je vaak tijd tekort :)

vincer

Registered User
Ik vind ze bijna allemaal prachtig!! Wat een mooi handwerk is toch.

Bedankt voor de foto's Dimmy!

smilli

FPM Filmer
Gaat dan de 14de worden want we komen de 13de pas s'avonds aan. Maar het is vrij dichtbij voor ons dus we gaan het gewoon proberen.

Michel_G

Zilveren Member
Uhhhh.
Aan het begin van de stad / rivierbedding bij het Expo Hotel..Precies daar.
Je kan volgens mij met de metro bij Station Beniferi uitstappen en dan sta je er precies voor.

Ik doe dit even uit mijn hoofd.

Bijna goed, maar 2 haltes te ver :smiling:

Halte Túria nemen en je staat vrijwel pal voor de tent als je de metro uit komt. Is inderdaad bij Expo hotel, bij het (grote) winkelcentrum Nuevo Centro:

http://maps.google.nl/maps?q=centro...cid=0,0,17486990240957532971&t=m&z=16&iwloc=A

De tent van de tentoonstelling is moeilijk te missen!

Houdt er rekening mee dat op de 14de om 15.00u het gedeelte met de Ninots infantil sluit en die dus de 15de niet meer te zien zijn. 15de is inderdaad de laatste dag, en wordt om 18.00u de ninot indultat uitgeroepen en vanaf 18.15u kunnen de ninots weer opgehaald worden. (De infantils zijn de dag ervoor dan al opgehaald)

Michel_G

Zilveren Member
@Dim:

Bedankt voor alle mooie reportages/foto's/films van afgelopen weekend, helemaal top!

Ook dit is weer even genieten. Zaten absoluut een aantal hele mooie ninots bij. Grootste kritiekpunt wat je dit jaar terug vond bij de expo, was toch wel de verhoging van de btw (IVA) naar 21%, ook voor de Fallas Artiesten. Bijna alle ninots hadden ook wel zo'n bordje met "geen 21%", maar er waren er ook daadwerkelijk een hele hoop wat onderwerp betreft, aan gewijd.

Buiten dat ook nog de nodige andere kritische ninots gezien, waaronder meerdere met het onderwerp "R.I.P. Tro de Bac" en ook diverse over bijv. de aanpassing van de laatste dag van Fallas, de 19de, naar een vaste weekdag.

Gelukkig waren er ook nog zat andere en luchtige ninots te zien. Blijft dan ook altijd leuk even doorheen te wandelen.

activi

Website Filmer
Bijna goed, maar 2 haltes te ver :smiling:

Halte Túria nemen en je staat vrijwel pal voor de tent als je de metro uit komt. Is inderdaad bij Expo hotel, bij het (grote) winkelcentrum Nuevo Centro:

http://maps.google.nl/maps?q=centro...cid=0,0,17486990240957532971&t=m&z=16&iwloc=A

De tent van de tentoonstelling is moeilijk te missen!

Houdt er rekening mee dat op de 14de om 15.00u het gedeelte met de Ninots infantil sluit en die dus de 15de niet meer te zien zijn. 15de is inderdaad de laatste dag, en wordt om 18.00u de ninot indultat uitgeroepen en vanaf 18.15u kunnen de ninots weer opgehaald worden. (De infantils zijn de dag ervoor dan al opgehaald)

the information is correct 100%

day 15 is closed, they take ninots to the falla, day 14 they remove the child ninots to their fallas.

sprinkhaan

Registered User
Staan bordjes bij iedere ninot met een verbodsbordje met een zaag en de tekst "no 21% iva". Wat betekent dat?

Bovenaan