Nieuwe mat (chinathunder)

shooterbomb

Registered User
Hallo allemaal,

Ik las zojuist op vuurwerklook dat er bij Alpeco een nieuwe mat in omloop zou zijn. Een chinathunder met maar liefst 1500shots + eindbom!! Ik heb verder nog geen informatie, alleen deze link naar de foto's!! Blijkbaar zijn er nog geen grote aantallen van in omloop, iemand eventueel ervaringen of andere foto's??

000_0989-border.jpg

Shooterbomb

Laatst bewerkt door een moderator:

Cameo

Registered User
Hee leuk. Begint zo een beetje op een Hindu-rol te lijken. Ben benieuwd hoe deze presteert (smile)

Cameo

--sjon beton--

Registered User
ik hoop dat deze met kvk is,want anders zal hij wel niet hard gaan,gezien het feit dat een feestvuurwerk rol/mat maximaal 250 gram kruit mag bevatten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ssssssssstjaaaaahoooooor,

Eindelijk is het er dan toch van gekomen.
Dit zat er 3 jaar lang in de mouw van Xavier maar het werd maar niet gemaakt. Ik ben zeer benieuwd hoe de bom in elkaar zit.

Pieter

Registered User
Ziet er heerlijk uit moet ik zeggen. De eindbom ja was eigenlijk het enige was nog miste bij een chainthunder... alhoewel ik hem zonder eindbom ook al veruit de beste mat vind die er op dit moment te krijgen is :)

Ja zal idd met kvk zijn lijkt me. Niks aan te doen.

xavier

Registered User
Alpeco had enkele stalen van deze matten. Ze waren van plan om deze in te voeren. Deze kan waarschijnlijk niet als 1.4G ingevoerd worden. Waarschijnlijk heeft iemand deze als kado meegekregen. Deze heeft dit gelijk op internet gezet. Niet slim natuurlijk. Hierdoor zijn de geruchten begonnen.
Om de duidelijkheid : chainthunder 1500s met eindknal komt dit jaar niet binnen.

Ik heb ook geruchten gehoord dat ze de chainthunder 500 schots willen gaan uitrusten met een klik systeem. Net als bij de 100 K. Wie heeft dit nog meer gehoord??

markor

Registered User
Misschien domme vraag, maar ik hoorde dat alpeco zijn 1,3 vergunning terug krijgt. Zouden zij nu deze mat niet kunnen invoeren?

markor

Registered User
bronnen die op de beurs in neurenberg waren. Hij zei: Let maar op die 1,3 is geregeld. Dus weet niet of xavier hier meer duidelijk over kan geven? anders blijven we maar speculeren.

Bovenaan