nieuwe lawinepijl genaamd "super"

Torrr

Registered User
Heey Torcida ff vraagje hoeveel heb jij voor deze pijlen betaald? en kun je ze ook nog ergens in het buitenland halen ik koop ze bij mensen die ik ken maar misschien zijn ze ook in het buitenland te koop

Stuur mij een pb tjuh, over die gegevens laat ik me namelijk niet uit via deze weg, snap je ?

Nitraatfanaat

Registered User
Hier nog een paar foto's van deze pijl met stok:
L.jpg

Fotos.jpg

Zonder stok:
Fotos-0001Mgm.jpg

brian the freak

Registered User
Zojuist nog 1 getest en ze gaan in de bebouwde omgeving toch zeer lekker hoor, heb er nu even goed opgelet wat er te zien is bij de ontploffing, een vrij klein gouden ti boeketje maar niet noemenswaardig.

DjTerence

Registered User
Deze ' super ' pijlen heb ik ook.
Ik maak er een filmpje van, zodra ik hem uitgetest hebt.
Word rond 25 December denk ik.

MVG Terence.

DjTerence

Registered User
Ze zijn precies even lang.
Ik denk dat de Devil en de Super even hard knallen.
De tijd zegt het hé :blink1:
Hier een foto met de 2 Pijltjes.
Waarschijnlijk zit er alleen een andere wikkel omheen.

Laatst bewerkt:

DjTerence

Registered User
Toffe foto! ziet er erg goed uit! met de super heb je nog een boeket, weet niet of het veel voorsteld;)

haha bedankt :amuse:
Maar in ieder geval, het boeketje is gewoon een TI boeketje(Titanium), net zoals bij de Zink 902.
Ik heb er afgelopen week een gezien/gehoort van een vriend van me, en ze knallen zeker erg goed! Ben daarom ook blij met deze aankoop.

Als je ze aangeboden Krijgt, zou ik ze zeker nemen.
Hier een duidelijk filmpje van de TI boeketjes :
http://www.youtube.com/watch?v=smFtcpOctjQ

Hier nog een leuke foto van de Super Pijl.

Gegroet Terence :blink1:

brian the freak

Registered User
Gister avond even een test gedaan, eerst een zink 902 en daarna een super. Conclusie: verschil in klap was te verwaarlozen aleen galmde de zink langer door en ik had het idee dat de 902 wat hoger ging. Heb hier 5 min geleden een devil de lucht in zien/horen gaan maar die komt er niet eens bij in de buurt, dus daarmee is de bewering dat devils hetzelfde zijn als supers ook weer uit de wereld.

Laatst bewerkt:

USRRobiwan

Registered User
Ik vond de super iets hoger in hertz range kwa dreun dan de zink 901. De zink901 hadden nu ook een soort titanium kransje. Ik blijf erbij dat de 901 een doffere dreun geeft.

Bovenaan