Nieuwe FPM cake - HOL014 Camuro Blaster!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vwland-Steenb.

Registered User
Re: Nieuwe 500g cake - HOL014 Camuro Blaster!

Mooi om te horen!
Toevallig ook nog de ander FPM Cakes?

Volgende week komt Arjan. Dan gaan we min of meer de overige producten van Zena NL uitkiezen. Maar er zullen zeker meerdere FPM cakes in ons assortiment komen.

Laten we weer ontopic gaan - FPM Camuro Blaster :smile:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Re: Nieuwe 500g cake - HOL014 Camuro Blaster!

wat een top cake, echt heerlijk die burstknallen. En een prachtige finale.
Komt deze in het assortiment van de rijswijkse vuurwerkhal?

En vanaf jouw woonplaats (als die klopt tenminste) kan je veel makkelijker naar Pijnacker gaan, daar zit een Zena verkooppunt! :blink1:

firepower

Registered User
heey mensen

nou zoals tony al in het vorige bericht zegt dat ie benieuwd is naar wat wij denken wat de prijs is.

is dit mijn prijs opgave : € 42.50 ....

Tony

Administrator
Medewerker
camuro_Blaster.jpg

whiskey

Registered User
gister bij nipro geweest en gevraagt of ze ook de fpm cakes in hun collectie willen op nemen hihi,en toen vroeg hij aan mij of het aanraders waren en ik heb gelijk ja gezegt

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Onder de 50 euro in ieder geval, want de cake is gelinked aan FPM, en op film lijkt hij even mooi als een Sniper, dus ik vind 42,50 een mooi prijs.
Ik wil hem graag in Milheeze zien, want een filmpje zegt lang niet alles.

bridge

Bronzen Member
Kwalitatief goeie cake absollut! Finale lijkt me ook steviger dan de meeste potten. Wel ben ik het er mee eens dat het geen origineel produkt is.

Vind alleen de naam niet juist. Het zijn dikke gouden kortbrandend strepen en dus geen brocade of Kamuro denk ik. Zou meer denken aan golden spider of zo. Maar wellicht zie ik het verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan