Nieuwe FPM cake - HOL014 Camuro Blaster!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMP82

Zilveren Member
Re: Nieuwe 500g cake - HOL014 Camuro Blaster!

Enige punt van 'verbetering', of misschien een kwestie van smaak: De finale is echt gigantisch, misschien hadden een aantal shots hieraan voorafgaand in salvo geschoten kunnen worden. Of zó dat de opbouw van de cake wat constanter versnelt.

Mee eens, een oplopend salvo of korte versnelling naar de finale toe had de kers op de toef slagroom van deze heerlijke coupe ijs afgemaakt. Gelukkig vind ik de grote coup ijs met slagroom ook al heerlijk :nuts:

Heerlijke cake. Ben benieuwd hoe ie live overkomt.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Woooehooooe!!! FPM cakes die op de markt komen.

Na het zien van de video van de 1e cake ben ik erg onder de indruk...
Grote effecten, die redelijk lang blijven hangen. Goede burstknallen.. Het juiste tempo, en met name constante kwaliteit (goede vorm blijft behouden, in plaats van af en toe zo'n misvormde uitwerking ertussen).

En die finale is echt heerlijk! :love:

Enige punt van 'verbetering', of misschien een kwestie van smaak: De finale is echt gigantisch, misschien hadden een aantal shots hieraan voorafgaand in salvo geschoten kunnen worden. Of zó dat de opbouw van de cake wat constanter versnelt.

Ben benieuwd naar een eigen video (waarop de mines (als deze écht blauw zijn, vindt ik dit echt een geniale cake!) en de volgende producten.

Deze cake is in ieder geval goed uitgekozen! Is die ook compleet i.s.m. Zena samengesteld (lees: FPM heeft de opbouw en uitwerking van de cake 'gekozen') ?

Wij hebben vorig jaar November met elkaar gesproken en daarna nog een paar keer en wat ideeen gegeven maar daar zat deze cake niet bij. Deze komt op het conto van Tjark de harde werker in China.

Net als jullie vind ik de finale iets te heftig. Ja, het klinkt raar, een finale die te heftig is. Als er 2 seconde tussen de eerste 10 en de laatste 10 schoten zou zitten dan zouden we hem perfect kunnen noemen.

shinji

Moderator
Medewerker

op het eerste gezicht een hele mooien brocade, maar die mines stellen helaas niet veel voor, zie het eerste shot

Tony

Administrator
Medewerker

Veel mensen willen weten wat deze cake straks gaat kosten maar ik ben ook erg benieuwd wat jullie denken dat deze cake zal gaan kosten?

shinji

Moderator
Medewerker

deze gaat volgens mij 45 euri kosten.
Volgens jou mag een 500 grammer hooguit 60 euro kosten, daar verwacht ik er dan ook nog 1 of 2 van, maar dat worden dan Fanshapes

Tony

Administrator
Medewerker

deze gaat volgens mij 45 euri kosten.
Volgens jou mag een 500 grammer hooguit 60 euro kosten, daar verwacht ik er dan ook nog 1 of 2 van, maar dat worden dan Fanshapes

Met de prijzen heb ik zelf niet zo veel te maken. Wij verdienen er niks aan en investeren ook niet dus Zena bepaalt de prijs.

Fanshape zullen er niet komen. Alle 5 de cakes zullen recht omhoog schieten.

Jie

Registered User

Zo zo hele nette cake. Vind het niet erg dat de finale TE vol is. Prijs 49,95 en dat er nog maar 4 mooie mogen volgen.

shinji

Moderator
Medewerker

ok dan, maar je zal het toch wel met me eens zijn, dat het wel heel raar zou zijn, als de cakes, die onder jullie naam op de markt komen, meer als 60 euri gaan kosten.

Sweet Laker

Registered User

Een waanzinnige cake, de finale misschien iets 'teveel' van het goede. Aan de andere kant heeft het ook wel iets, zo'n massaal einde. Het vult wat mij betreft in ieder geval een gat op en deze cake is volgens mij prima te combineren met een aantal andere cakes welke mooi het 'gat' kan opvullen van enkelshots naar de 20 schots finale.

En de prijs, mijn max ligt op 50 euro, deze cake mag wat mij betreft dan ook maximaal dit bedrag kosten.

Tony

Administrator
Medewerker

ok dan, maar je zal het toch wel met me eens zijn, dat het wel heel raar zou zijn, als de cakes, die onder jullie naam op de markt komen, meer als 60 euri gaan kosten.

Dit zou zomaar kunnen gebeuren. En als dat zo is dan is daar ook voor gekozen. Ik kan daar nu geen verdere uitspraken over doen, maar nogmaals wie betaald die bepaald. Maar ik kom er later nog op terug.

Ischa

Registered User

Tony en FPM gefeliciteerd met deze topcake
110% zeker te weten
als de prijs een beetje schappelijk is komt ie er zeker bij
nu de rest van de cakes nog
nietaltemin heb ik er respect voor dat jullie je naam aan diverse producten willen geven
is zeker gunstig voor de toekomstige/huidige vuurwerkhandel en natuurlijk voor FPM
maar ook een big risk mochten de pottten tegenvallen.
maar ik heb er vertrouwen in en geloof dat jullie niet zomaar je naam ergens aan verbinden
dus wat mij betreft ga zo door!!!

dit is toch wel de finalecake van elke Freak:nuts:

Laatst bewerkt:

Cameo

Registered User

Gefeliciteerd Toon en Arjan met dit prima eerste exemplaar van een serie "FPM-cakes"! :cool:

Het filmpje ziet er veelbelovend uit. Eens kijken wat er straks nog meer allemaal het FPM "110% boom" predikaat verdient.

Cameo

michel0911

Registered User

Jesus man, wat een goed blokje zeg.

Ik bedoel, volgens mij is dit wat we allemaal willen zien, complimenten aan tjark :), ik vind dit 1 van de lekkerste 500 grammers die ik tot nu toe heb gezien.
Ongelooflijk zeg, lekkere harde bursts met een behoorlijk goede flits en een meer dan goede uitwerking, en ook nog blue mines erbij (zie je bij eerste shot), geweldig!

Enig wat mij opvalt is dat de uitwerking vrij slordig is, dan bedoel ik de hoogte van elke shot, die verschilt per shot enorm vind ik (maar niet storend), en met de finale is niks mis joh, die is prima zo, ben al lang blij dat er eens een goed 49 sh blokje op de markt gaat komen....

Alleen nu de ham-vraag : wat gaat ie kosten, want als deze prijs net zo gemaakt word als bij de andere 500 grammers dan gaat hij vrij duur worden vrees ik, ik hoop het trouwens niet, want ik wil deze eigenlijk wel bestellen over een paar maanden.

Ik gok dat hij ongeveer 69 Euro gaat kosten (daar laat ik hem wel voor staan trouwens).

super cracker

Registered User

Op de film ziet het er goed uit, en een lekkere heftige finale.
Ik hoop dat alle 4 de cakes de moeite waard zijn, is ook weer een mooi stukje reclame voor jullie site.

lawinelouis

Registered User

Het is wel een leuke pot als je in een straat staat waar alleen vuurwerk van de boerenbond ofzo de lucht ingaat, toch denk ik dat ie een beetje tegenvalt als de buurman langs je gewoon dikke illegale blokken de lucht in aan het jagen is...Nee toch maar gewoon weer op en neer pendelen naar belgie, want hier zet je ook geen zoden mee aan de dijk....De prijzen zullen ook wel weer schofterig duur zijn, same as usual....

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Het is wel een leuke pot als je in een straat staat waar alleen vuurwerk van de boerenbond ofzo de lucht ingaat, toch denk ik dat ie een beetje tegenvalt als de buurman langs je gewoon dikke illegale blokken de lucht in aan het jagen is...Nee toch maar gewoon weer op en neer pendelen naar belgie, want hier zet je ook geen zoden mee aan de dijk....De prijzen zullen ook wel weer schofterig duur zijn, same as usual....

Echt een opmerking van iemand die duidelijk niet thuis is in het geen wat tegenwoordig in belgie en nederland verkrijgbaar is.

Tevens is het appels met peren vergelijken.

Ga jij maar lekker naar belgie gaan wij weer on topic!

KoenL

Registered User

Echt een opmerking van iemand die duidelijk niet thuis is in het geen wat tegenwoordig in belgie en nederland verkrijgbaar is.

Tevens is het appels met peren vergelijken.

Ga jij maar lekker naar belgie gaan wij weer on topic!

En zo is het.

Wat betreft de Camuro Blaster, ik heb in ieder geval besloten hem te nemen mits hij rond de 50 euro kost. Gezien mijn budget kan ik mij gewoon niet meer veroorloven. Het effect, de finale, het tempo, perfect. Dit zal de eerste 500 grammer worden die ik de lucht in ga jagen!:nuts: Haha

michel0911

Registered User

toch denk ik dat ie een beetje tegenvalt als de buurman langs je gewoon dikke illegale blokken de lucht in aan het jagen is...Nee toch maar gewoon weer op en neer pendelen naar belgie, want hier zet je ook geen zoden mee aan de dijk....De prijzen zullen ook wel weer schofterig duur zijn, same as usual....

Het met dikke illegale blokken vergelijken is inderdaad een beetje zinloos, dan snap je het niet helemaal lijkt me.

Prijzen zijn duur ja, maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat dit een super goed blokje is voor nederlandse maatstaven. Dit kon wel eens het begin worden van een nieuw tijdperk in vuurwerk (neder)land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan