Nieuwe FPM cake - HOL014 Camuro Blaster!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan

Registered User
Dit jaar komen er zoals eerder aangegeven meer dan 35 nieuwe artikelen bij voor de Zena NL collectie.. Bijgaand een impressie van een nieuwe 500 grams cake onder het Original label. Deze cake heeft 49 shots en heeft zoals te zien is een heftige finale :amuse: Prijs is nog niet bekend, maar zal binnenkort bekend worden.

hol014.jpg

Kobajo

FPM Filmer
Re: Nieuwe 500g cake - HOL014 Camuro Blaster!

Heb uiteraard het filmpje al eerder gezien en was direct onder de indruk van het effect, zonder eigenlijk het geheel te zien. De cake schiet namelijk onder ook nog een mines de lucht in. Goud met blaauwe sterren als ik me niet vergis.

En de finale is er een om je vingers bij af te likken!!!

Deze staat al genoteerd op mijn lijstje.

tukker1978

Registered User

Heerlijk blokje lijkt me dit met een heftige finale :nuts:TOPPIE!!!:nuts:
ook goede burstknallen zo te horen in het filmpje.
De Camuro Blaster zou ik zeker in mijn collectie willen hebben. Goed bezig:blink1:

Arjan

Registered User

Klopt, onderaan (niet te zien op het filmpje) zijn ook nog blauwe mines te vinden..
De overige 4 cakes met het Powered by FPM verhaal zijn ook stuk voor stuk megagoede cakes.. ik heb hier de filmpjes, maar Tony mag ze zelf aan jullie showen als ie daar tijd en zin in heeft :nuts:

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Zo he wat een prachtige cake zeg!
Mooi volle effecten, die overkomen als of de uit een blokkie komne van 2 inch.

Een min puntje is dat ik er een finale te veel in vind zitten.
Laat ik het zo zeggen, ik zie de effecten liever per stuk.

Maar ja, ik denk dat ik hem niet daarvoor laat liggen.

firepower

Registered User

super blokje hoop dat ie ook bij dream fireworks in de verkoop komt in enschede.....
firepower

NGB

Registered User
Re: Powered by Freakpyromaniacs!

Schitterende Cake zo te zien op het filmpje!
Ben zeer benieuwd naar de rest haha

havenmeester

Registered User
Re: Powered by Freakpyromaniacs!

Ik kan er veel over zeggen maar het is een mooie cake, lekker tempo en de finale maakt hem compleet. Toppie!!!

MrJoinT

Registered User

Eens, mooi blok, knalt ook lekker. Die "110% boom" is hierop wel van toepassing ;)
Met zo`n groot aantal in de finale was het mooier geweest als deze wat meer gespreid zouden knallen, maar denk dat dat moeilijker te maken/duurder is.

Jammer dat de blauwe mines niet zichtbaar zijn in het filmpje. Ben erg benieuwd naar de rest.

100mm

Registered User

Wanneer is er een demo waar de nieuwe lijn live te aanschouwen is?

dennis1973

Registered User

helemaal geweldig blokkie ..... burstknal is lekker zo te horen .... tempo is goed .... en de finale superrrrrrr :-D hier worden we blij van :-D

komt zeker weten op me verlanglijst

greetz dennis

Richardus

Registered User

Heel erg mooi afgewerkte effecten, een sterk tempo en een brute finale. Ik had wel gehoopt op iets originelers voor een FPMcake; zulke camura met blauw cakes bestaan er meer. Maar dit is wel een hele mooie daarin, en de prijs en verkrijgbaarheid zullen de afweging tov. broertjes/zusjes voor mij gaan bepalen :)

slingerland81

Registered User

Erg mooie cake met een lekker tempo. De finale is gewoon bruut te noemen.
Waarschijnlijk dit jaar in mijn collectie.

shadow13

Registered User

Mooi blok met een goede finale.Zou voor mij de vervanger van de camuro king kunnen worden,maar dat hangt wel van de prijs af.Ben benieuwd of de andere nieuwe cakes ook zo'n toppertjes zijn:nuts:

elgielo

Registered User

Kijk eens aan wat een toppertje dit! :love:

Denk dat ik toch ook nog maar even naar haarlem moet einde van het jaar!

De laatste 20 schoten in 1 seconden en een mooi effect ook nog! en al helemaal als je dan bedenkt dat ie ook nog mines schiet!

Hopen dat de prijs meevalt en anders maar kartonkorting properen te krijgen :nuts:

Dit beloofd wat voor de rest van de fpm 5 :love:

Jozz

Registered User

Ziet er geweldig uit.
Ben nieuwsgierig naar de prijs,voor op ut verlanglijstje.:rolleyes:

fireworkaddict

Registered User

Woooehooooe!!! FPM cakes die op de markt komen.

Na het zien van de video van de 1e cake ben ik erg onder de indruk...
Grote effecten, die redelijk lang blijven hangen. Goede burstknallen.. Het juiste tempo, en met name constante kwaliteit (goede vorm blijft behouden, in plaats van af en toe zo'n misvormde uitwerking ertussen).

En die finale is echt heerlijk! :love:

Enige punt van 'verbetering', of misschien een kwestie van smaak: De finale is echt gigantisch, misschien hadden een aantal shots hieraan voorafgaand in salvo geschoten kunnen worden. Of zó dat de opbouw van de cake wat constanter versnelt.

Ben benieuwd naar een eigen video (waarop de mines (als deze écht blauw zijn, vindt ik dit echt een geniale cake!) en de volgende producten.

Deze cake is in ieder geval goed uitgekozen! Is die ook compleet i.s.m. Zena samengesteld (lees: FPM heeft de opbouw en uitwerking van de cake 'gekozen') ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan