Nieuwe Chatbox 2010!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb een chatbox gevonden die hopelijk doet wat er gezegd word en dat is zo min mogelijk power van de server vragen. Het is een shoutbox zoals jullie van ons gewend zijn alleen heb ik hem nu niet boven het forum staan. Hij staat nu op een aparte pagina van de website. Je vind de knop naar de chat in het menu naar het knopje Blog!

De chat staat automatisch uit en je moet even op de groene refresh pijl (rechts onder) om de chat te activeren!

Ik hoop hier mee toch nog een leuke oplossing te hebben gevonden voor de Chatters onder ons.

Tony

Administrator
Medewerker
Hij spreekt op het moment nog Frans maar ik ben aan het zoeken naar een oplossing. Je kan in ieder geval de chat gebruiken en gewoon Nederlands typen hehehe

Corné-Original

Registered User
Het is jammer dat de shoutbox is verdwenen.Als je gewoon op het forum kwam zag je gelijk de roepdoos en wie er op zat.Dan ga je er makkelijker op dan nu.Nu moet je echt chat aanklikken en zie je dat er niemand is.
Ik vind het jammer dat de roepdoos weg is.

Tony

Administrator
Medewerker
Het is jammer dat de shoutbox is verdwenen.Als je gewoon op het forum kwam zag je gelijk de roepdoos en wie er op zat.Dan ga je er makkelijker op dan nu.Nu moet je echt chat aanklikken en zie je dat er niemand is.
Ik vind het jammer dat de roepdoos weg is.

Yep me 2. maar ik moet in dit geval voor de website keizen want daar draait het allemaal om.
En dan is de chat een mooie oplossing.

shadow13

Registered User
Bij iedereen. De server loopt nog niet zoals we willen dus we zijn aan het zoeken waar het probleem vandaan komt.

Daar kan ik me in deze tijd iets bij voorstellen.Snelle server heeft natuurlijk voorrang boven de chat die toch maar door weinig mensen werd bezocht.Bedankt voor je antwoord Toon.

Bovenaan