Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier zijn al heel wat topics over, gebruik de SEARCH knop eventjes!!!
EDIT: ik heb even voor je gezocht, in dit topic staat genoeg info over de achtung:
en als het d'r niet staat kun je daar je vraag stellen, want als we over elk stukje vuurwerk uit het oostblok topics gaan aanmaken word het hier inderdaad een zooitje
Ja ik ben op mijn achterhoofd gevallen jasper! Ben komplett idiot, hahaha
Denk je dat ik die functie niet heb gebruikt? Mag je mij wel even de urls geven, als de info bekend is dan kan het topic namelijk dicht houden we het forum schoon!
Dank je voor de link, maar was zelf ook wel zo slim om eerst op het forum te kijken voordat ik wat vraag. Staat veel in dat topic alleen deze dingen niet, wellicht zou dat de reden zijn dat ik zelf een topic ben gestart????
Dank je voor de link, maar was zelf ook wel zo slim om eerst op het forum te kijken voordat ik wat vraag. Staat veel in dat topic alleen deze dingen niet, wellicht zou dat de reden zijn dat ik zelf een topic ben gestart????