Nieuw Orange Box

Son-T

Registered User
Breeschoten_orangebox_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Orange Box[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Breeschoten Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]8703[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 12,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]2 x 7750 honey bees
1 x 7751 ghost light
4 x 7752 flying beetle
2 x 7753 fire circus
2 x 7754 silver flower
1 x 7755 crackling cracker
1 x 7756 crackling balls
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

de knaller

Registered User
Ik kan je zeggen dat deze niet nieuw is. Ik kon hem afgelopen o&n al kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Jan-Willem

Registered User
de flying beetles vallen onder de fop en scherts artikelen, weet iemand of dat voor die andere artikelen uit dit pakket ook geldt??

Nappie

Registered User
de flying beetles vallen onder de fop en scherts artikelen, weet iemand of dat voor die andere artikelen uit dit pakket ook geldt??

Volgens mij de Honey Bees ook. Maar ben ik niet 100% zeker van.

Had deze afgelopen O&N ook en ik moet zeggen dat het je lekker bezig hield overdag. Had hem puur gekocht om overdags bezig te zijn zodat ik niet al m'n 'grote' spul zou verstoken.
Heb trouwens nog een doosje van die Crackling Crackers over. Erg grappige dingetjes overigens.

Jan-Willem

Registered User
Die bijtjes zijn ook grappig maar onvoorspelbaar het beste kun je ze verweg leggen of weggooien vlak voor dat ze afgaan, maar in iedergeval bedankt

Nappie

Registered User
Ja dat klopt. Stond ik ook af en toe wel van versteld. Met die bijtjes moet je zeker 6 meter afstand nemen. En zorgen dat ze gewoon normaal liggen, dus niet opsekop. Daarom is het ook vooral handig die bijtjes overdag te doen.

Schuim

Moderator
Medewerker
Slim gekozen naam, nou hopen voor ze dat die dan ook net zo goed verkoopt als het gelijknamige game pakket.

danoontjepower

Registered User
Wat zijn de verschillende effecten ;) , was ik wel benieuwd naar, er is trouwens ook mystic box met verschillende babypijltjes deze kan ik niet vinden!

Bovenaan