Neppe 901

powerfull

Registered User
een tijdje terug had ik deze pijlen gekocht:

Ik vond de knal niet verkeerd, maar ik vond hem wel tegenvallen. Ik had toch wel meer van deze pijltjes verwacht. Nog meer mensen die ervaring hebben met deze pijlen?

M.v.g. Powerfull

Patrick

Registered User
Sja de naam zegt het al.. neppe.. Ook wel bekend als goedkope imitatie pijlen uit China. In zink pijlen zit kwaliteits flash kruit (net zoals dat met de echte trueno vlinders het geval is), maar dan betaal je ook iets meer. In China flikkeren ze er een goedkope flash vulling in om de kosten laag te houden, maar dat het toch nog goed knalt. Niet gek dat een echte zink dan beter knalt toch?

powerfull

Registered User
Sja de naam zegt het al.. neppe.. Ook wel bekend als goedkope imitatie pijlen uit China. In zink pijlen zit kwaliteits flash kruit (net zoals dat met de echte trueno vlinders het geval is), maar dan betaal je ook iets meer. In China flikkeren ze er een goedkope flash vulling in om de kosten laag te houden, maar dat het toch nog goed knalt. Niet gek dat een echte zink dan beter knalt toch?

Tja, dat klopt. Maar voor het prijsje dat ik ze kocht kon ik ze niet laten liggen, ze waren per 100 €250,- dusja dat was dan wel weer een voordeel :cheesy: het is wel leuk spul!

fexZy

Registered User
heb ze ook gehad, vond de knal matig tot wel redelijk, duidelijk geen zink 901 maar wel leuk als je er niet teveel voor neerlegt, hier nog een kleine foto er van:

zinkimitatiekm0.jpg

en hier nog een low-quality filmpje :

Volgens mij is hier al een topic gaande over deze imitatie zink (?)

Bovenaan