Negatieve Berichtgeving Algemeen Dagblad over vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Het Algemeen Dagblad blijft continu doorgaan met het plaatsen van negatieve berichten over vuurwerk.
Dat bevalt mij niets. Ik denk dat wij daar met zijn allen iets mee moeten gaan doen.
ik ben het echt beu. Daar waar andere dagbladen ook positieve en leuke dingen over de traditie kunnen plaatsen blijft het Ad doorgaan met valse berichtgeving en foute koptteksten boven artikelen.

Zie hieronder een voorbeeld van zo,n bericht.

" Vuurwerk inslaan zolang het nog kan"

https://www.ad.nl/utrecht/vuurwerkliefhebbers-slaan-extra-in-enlsquo-nu-het-nog-kanenrsquo~a9bf539b/

De redacteur van het AD heet Roeland Franck.

TwitterL https://twitter.com/roelandfranck?lang=nl

Ben je die berichtgeving van het Algemeen Dagblad ook zo zat dan kun je via onderstaande link je abonnement opzeggen:

https://www.ad.nl/service/opzeggen

sprinkhaan

Registered User
Heb zelf al meerdere keren via twitter tegen deze meneer aangeschopt, dit is een lid van de enge mensen club.
En inderdaad geen abbo op deze krant.
En of je er wel of niet iets mee hebt , ik denk dat het heel belangrijk is om goed te kijken welke politieke partij je stemt.
Ik ben nu ook lid geworden van de F.V.D.
Die zjjn heel erg voor behoud van Ned. cultuur en tradities.
Plus: hoe meer leden ze hebben hoe minder geld er naar de andere partijen gaat.

shinji

Moderator
Medewerker
Jaren geleden mijn abbo al opgezegt.
Door een plaatselijk akkefietje hier in het dorp ben ik er achter gekomen hoe het allemaal werkt. Betaalde lobbyisten worden door zwaar gesubsidieerde linkse clubjes ingehuurd om hun zin door te drijven. Hier gaat het om een geschil tussen bewoners enerzijds en natuurmonumenten, milieudefensie en wereldnatuurfonds anderzijds. Berichten in de media kleuren allemaal de linkse kant op en ook de politiek draait langzamerhand die kant op. Nu kregen we laatst een belletje van een lobbyist of we hem wilden inhuren. Kosten € 50.000. Hij gaat er dan voor zorgen dat alle aangeleverde berichten ( waar of niet) geplaatst worden en ook de politiek bestoken. Na wat googelen vonden we uit dat deze man al 2 jaar voor de andere kant werkt.
Zie hier in een notendop hoe de boel gemanipuleerd wordt.

ifeelfine

Registered User
nu is het AD (algemeen Handelsblad ) van oudsher een linkse krant uit de randstad dus dat het links gekleurd nieuws is kan niet verbazen (de editie Utrechts Nieuwsblad had het over strijkers inslaan bij Koningsdal) je kunt je deze dagen wel gek lopen ergeren geniet liever van deze mooie dagen en je collectie! ga ik in ieder geval wel doen (en de keuken in om 600 oliebollen te bakken help help)

GMP82

Zilveren Member
nu is het AD (algemeen Handelsblad ) van oudsher een linkse krant uit de randstad dus dat het links gekleurd nieuws is kan niet verbazen (de editie Utrechts Nieuwsblad had het over strijkers inslaan bij Koningsdal) je kunt je deze dagen wel gek lopen ergeren geniet liever van deze mooie dagen en je collectie! ga ik in ieder geval wel doen (en de keuken in om 600 oliebollen te bakken help help)

Als je ze dan maar niet laat testen door het AD...
Bepaalde oliebollenbakkers hadden duidelijk de oliebollenlobbyist niet betaald...

Bovenaan