Must Haves O&N 2011/2012

Pancake77

Registered User
Ik ben nieuw op FPY sinds vandaag, maar lees al een behoorlijke tijd mee.

De heren freaks brengen mij op veel ideeën, maar de grote vraag is:

Wat zijn de "must haves" voor deze jaarwisseling 2011/2012?

PyroGuy

Registered User
Welkom op het forum Pancake.

Leuk topic, ik ga er eens over nadenken. Er is zoveel nieuws dat ik het moeilijk vind om échte musthaves te noemen.

Twee cakes die ik in ieder geval zeker in mijn collectie heb:

Mayday (Wolff), mooie effecten en een lekker tempo, heerlijke bak.

Serious Gold (Wolff), hele grote willows en brocades voor een zacht prijsje.

Blow Out (Rubro), mooie cake met een lekker tempo en prachtige verschillende kleuren.

jetztgehtslos

Registered
Nog steeds de Silver Salute wel.
Verder ben ik blij dat ik het Buurtassortiment mee mag maken, mits deze geleverd wordt.

Van de nieuwkomers denk ik dat de Heavy Legend serie leuke blokjes zijn.

Pancake77

Registered User
Welkom op het forum Pancake.

Leuk topic, ik ga er eens over nadenken. Er is zoveel nieuws dat ik het moeilijk vind om échte musthaves te noemen.

Twee cakes die ik in ieder geval zeker in mijn collectie heb:

Mayday (Wolff), mooie effecten en een lekker tempo, heerlijke bak.

Serious Gold (Wolff), hele grote willows en brocades voor een zacht prijsje.

Blow Out (Rubro), mooie cake met een lekker tempo en prachtige verschillende kleuren.

Serious Gold (Wolff) toegevoegd

bluebear

Registered User
*buurtassortiment rubro
*concerto rosso wolff
*silver salute wolff al zou ik persoonlijk voor de no mercy gaan, zelfde formule maar ipv salvo een climax cake.
*wasp wolff/humeurige hummer marijn
*wodka blue bonfireworks
*treasure island bonfireworks
*crackling meteors bonfireworks
*paddo's lesli
*goldmembers lesli
* serious gold wolff
* oase lesli
en dan nog 1 die ik persoonlijk erg goed/leuk vind:
*felle nel marijn

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Waarom MITS ?

Goede vraag van je.

Alleen afgelopen jaar heb ik mijn bestellingen 100% kloppend gehad. Omdat ik gebruik maak van een freak actie, hoop ik dat deze voldoende op voorraad is als ik mijn bestelling af haal. Het jaar ervoor had ik geen silver salutes. Dus wat betreft hardlopers houd ik een voorbehoud aan. In de hoop dat leveringsproblemen dit jaar goed ondervangen worden. En het BA XXL mag zich dit jaar gaan bewijzen wat betreft beschikbaarheid.

Bassiefireworks

Registered User
Enkele must-haves in mijn ogen:
- No Mercy van Wolff vuurwerk, zorg wel dat je de 2010 versie krijgt. Deze heeft een ti-salute als effect en schiet opbouwend in salvo's.
- Space shooters van Wolff vuurwerk, leuke effecten afgewisseld met snoeiharde salutes. Harder heb ik ze (nog) niet gehoord in Nederland.
- Hot chains van Royal fireworks, een prachtig mixed-effect blok die in waaiervorm schiet.
- Silver willow van Royal fireworks, deze is heel snel voorbij maar hij is o zo mooi.
-Silver Salute van Wolff vuurwerk, eigenlijk hetzelfde als de No Mercy kwa knallen, maar deze schiet in salvo's van 3.
- X-plosion van de Maxtreme collectie van Wolff. Deze heeft 3 soorten gouden effecten! een juweeltje om te zien.
- Killing arrow van Wolff vuurwerk. Deze pijlen geven gigantische effecten, de buren vroegen of dit wel legaal was ha ha.
- En als laaste de Midnight Delight van Bonfireworks. Klein maar fijn. 16 shots en dus ideaal om in een projectje te verwerken http://vimeo.com/18475215 (film is van martino, niet van mij!)

Red Eagle

Registered User
Bij mij zijn dat dit jaar de:

* Crackling Meteors
* Hypnotised ( Heerlijke fluiters!)
* Vette Marja ( WOW effect!!)
* Cruise Rockets
* Hoogmoed ( laatste kans dit jaar)
* Binkie ( laatste kans dit jaar)
* Miracle ( mooie effecten die lang blijven hangen)
* Oase ( proberen)
* El Dorado ( proberen)
* Vetjes ( gewoon VET in een kleine straat)
* Light year pijlen ( kwaliteits-prijs verhouding zeer goed)
* En een nieuwe 500 grammer zoals de Vuurwerk met een kroon,Passion Flower,The cube maar eerst de video afwachten.

k0ennn

Registered User
bij mij dit jaar:

Hypnotised
Secret salute
Silver salute
Flying dutchman
Crackling chry
100k
Hoogmoed
Veel bonfire cakes
Big trhee pijlen

MichelAngelo

Registered User
Och er zijn zoveel leuke dingen die ik eigenlijk niet kan laten staan. Moeilijk kiezen dus. maar de echte MUST HAVES:

Silver Salute
Space Shooters
Wasp (voor de verassing tussen door)
Cruise Rockets
Sniper (maar wel de goede laatste versie)
Panter

Nog niet in het echt gezien, maar zeer benieuwd en dus zeker op mijn lijst:
Dragon Thunders van Bonfireworks (hoop dat die ergens geleverd worden. Ben zeer benieuwd na het horen van een sample)
The Cube
Mayday

Pancake77

Registered User
Och er zijn zoveel leuke dingen die ik eigenlijk niet kan laten staan. Moeilijk kiezen dus. maar de echte MUST HAVES:

Silver Salute
Space Shooters
Wasp (voor de verassing tussen door)
Cruise Rockets
Sniper (maar wel de goede laatste versie)
Panter

Nog niet in het echt gezien, maar zeer benieuwd en dus zeker op mijn lijst:
Dragon Thunders van Bonfireworks (hoop dat die ergens geleverd worden. Ben zeer benieuwd na het horen van een sample)
The Cube
Mayday

Sniper is idd een toppertje, op lijstje toegevoegd. Aangezien ik nog een groentje ben in projectjes etc. zoek ik vooral cakes die op zich een mooi schouwspel zijn :embarrased:

Bovenaan