Museumdvd 2011 - De dudes nemen een snipperdag! (trailer)

Cameo

Registered User
Trailer
Daar is hij dan, de trailer van de aanstaande Museumdvd! Vorig jaar kreeg ik van velen het verzoek de trailer wat langer te maken. Daar heb ik met deze editie gehoor aan gegeven. De trailer is gefocussed op de oudejaarsdag, maar weet dat er op de dvd's straks ook een flinke dosis materiaal van de strooptocht zit. Liefhebbers van overdagstoken komen met deze editie bijzonder goed aan hun trekken. Ruim 3 uur is daaraan gewijd. Ik zou zeggen, klik en laat de trailer verder voor zichzelf spreken. Ik hoop dat jullie ervan genieten.

De muziektrack "Kruitkoorts" is speciaal geschreven voor VWM door DJ Hangover. Langs deze weg wil ik hem nogmaals enorm bedanken voor zijn bijdrage!

1 november
Vanaf 1 november kan de nieuwe dvdbox besteld worden. Hou hiervoor de Museumsite in de gaten.

Cameo

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Lekkere trailer weer Cameo, dank daarvoor! Het laat goed de sfeer zien waar we allen zo gek op zijn.

En we blijven maar een stelletje kleine ventjes met ze allen hahha.

sisser

Registered User
Wat een super trailer! ! Volgens mij wordt deze DVD weer beter dan alle voorgaande Museum DVD's.

Ik hoop dat hij snel in de winkel ligt want het beloofd weer heel veel kruit kijk plezier te worden.

Yoshimitsu

Registered User
Aah, weer een DVD die ik moet hebben. De museumdvd vind ik 1 van de toppers onder de O&N dvd's.
Geweldig sfeertje, supermooi vuurwerk en ik lig altijd in een deuk om die ene gast die de hele tijd zo maf doet en touwtje springt met matten enzo hahaha.

BTW, wat is dat op 6:05 :eek: Cliffhanger haha, ik wil weten wat er gebeurt!!

Cameo

Registered User
Bedankt voor alle leuke reacties!

@Yoshimitsu, dat zijn (voor zover ik kon nagaan) Borracho's. Een soort Spaanse voetzoeker. Ik denk dat Vinnie daar anders wel iets meer over kan vertellen.

Dennis010

Registered User
Bedankt voor alle leuke reacties!

@Yoshimitsu, dat zijn (voor zover ik kon nagaan) Borracho's. Een soort Spaanse voetzoeker. Ik denk dat Vinnie daar anders wel iets meer over kan vertellen.

Op 6.05 was een zeer speciale verrassingspijl... de borracho zie je op 5.02 voorbij komen.

Erg leuke trailer heren !! De dvd gaat besteld worden.

Laatst bewerkt:

Yoshimitsu

Registered User
@Cameo, nou als dat een voetzoeker is dan zou ik toch wel ff 2 kilometer ver weg rennen haha.

Ik had het niet over 5:05, maar 6:05, waar een ontieglijk grote vuurpijl is te zien. Maar dat kan natuurlijk geen echte vuurpijl zijn, maar was benieuwd wat het wel was :)

borracho ken ik van fallas filmpjes wel ja.

Cameo

Registered User
Ah je hebt gelijk. Tja die achterlijk grote pijl, wat zal ik zeggen :hehe!:
Het kan natuurlijk zijn dat we de grootste pijl van Nederland (en omstreken) proberen te lanceren midden in een woonwijkje. Kan ook zomaar zijn dat Poziloc (tevergeefs) een mega groot decorstuk probeert te lanceren. Haha, ziet er best eng uit als je het niet weet.

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zeer leuke trailer (zoals ieder jaar eigenlijk) alles is weer erg mooi in elkaar gezet!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Erg sfeervolle trailer weer! Leuke stukken voorbij zien komen. Ben erg benieuwd naar de DVD.

Hoe doen jullie dat met die Cola? Zit hier al een half uur het blikje aan te steken maar er gebeurd niks! Hehe!

magnolia

Registered User
zo jongen ik ben er echt even voor gaan zitten om de trailer te bekijken .
en ieder jaar maken er weer een groot feest van . :surprised:
jongens jullie mogen weer trots zijn op jullie zelf want de trailer is super geslaagd .
ik heb er echt met volle teug van genoten :happy:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Weer een super trailer hoor.
De goede sfeer spat er weer vanaf.
Ik kan niet wachten tot het 1 november is.

Tip: Maak er volgend jaar een trailer van van 15 minuten... ;-)

Bovenaan