MrXtreme's Lijstje 2016/2017

MrXtremeFireworks

Registered User
Ja hoor, de eerste vuurwerkwinkels openen hier en daar weer hun deuren. Tijd dus voor de lijstjestopics!

Hierbij dus het eerste lijstjestopic van dit jaar. Besteld bij Haokan:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/33894

Heb ervoor gekozen om tot nu toe alleen nog Vuurwerkmania producten te bestellen die anders snel uitverkocht zouden zijn. Het Buurtassortiment is natuurlijk van Rubro maar voor die €73,- kon ik 'm natuurlijk niet laten liggen! In eerste instantie wilde ik de 1,2" Green tail purple stars w/ green en een aantal Zombie Zones (goedkopere omlabeling van de Daisy Beam) bestellen, maar die waren helaas na enkele seconden al weg!

Nu weer sparen voor de volgende bestelling :relief:

MrXtremeFireworks

Registered User
Kleine update: Pa was zo lief geweest om het Sky Explosion combi-pakket van Haokan te sponsoren. 6 Sky explosions rijker nu. :hope my fake smile
Ben van plan om dit jaar voor het eerst een klein showtje te schieten dus m'n finale heb ik al klaar

Laatst bewerkt:

adgertic

Registered User
Kleine update: Pa was zo lief geweest om het Sky Explosion combi-pakket van Haokan te sponsoren. 6 Sky explosions rijker nu. :hope my fake smile
Ben van plan om dit jaar voor het eerst een klein showtje te schieten dus m'n finale heb ik al klaar
Doet mijn zo'n pa!!! Lekker hoor!

È La Mia Vita

Bovenaan