Mount Carmel fireworks factory Zurrieq. Magic in the sky.

Dennis010

Registered User
Over een week reizen we weer af naar Malta. Dangerwife en ik gaan deze keer een bezoek brengen aan de festa van Mount Carmel in Zurrieq.
Het feest loopt van de 18e tot en met de 26e en we zullen de hele periode aanwezig zijn.
We zijn uitgenodigd om de fabriek, het schietveld, de bandclub en alle andere onderdelen die bij het feest horen te komen bekijken en natuurlijk gaan we daar weer een mooi foto/ filmverslag van maken. Alle films en foto's zullen in dit topic geplaatst worden zodat jullie er ook van mee kunnen genieten.
We beginnen met een foto die vandaag gedeeld is:

Een 100% hand gebouwde 32 inch shell of shells die de 25e het luchtruim gaat kiezen, we zijn benieuwd. :grin:

11707749_390096004515247_5915992995110923856_n.jpg

Laatst bewerkt:

ReFa

Registered User
Zo zeg!
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar!
Veel plezier daar, we kijken uit naar de beelden :)

Dennis010

Registered User
En daar komt de eerste film, hij was al eerder gedeeld op FB via de telefoon, maar nu in goede kwaliteit:

Dennis010

Registered User
Tijdens ons verblijf op Malta kwam er een heerlijke hittegolf over het eiland. De hoogst gemeten temperatuur was 43,5 graden bij een luchtvochtigheid van 95%. De hoogst gemeten temperatuur sinds 27 jaar volgens de media. Een soort van permanente stoomcabine. We hebben in die hitte de fabriek van Mount Carmel fireworks factory mogen bezoeken. Hier hebben we geweldig genoten van alles wat we te zien kregen en de gastvrijheid van de mensen aldaar. S'Ochtends om 7.00 uur waren we al aanwezig en hebben genoten van de bak koffie en pasteitjes die we kregen. Natuurlijk deel ik een aantal van de gemaakte foto's op het forum:

De 35 inch mortier voor de 33 inch shell of shells die er geschoten is

0016.JPG

0065.JPG

Inserts die klaar liggen voor de volgende productie

0084.JPG

Het DangerDuo

0149.JPG

Dennis010

Registered User
We mochten ook weer aanwezig zijn bij het schieten zelf, en ik kreeg de kans om 2 shells aan te mogen steken :in love:

densta

Registered User
Tjonge deze is toch ook weer prachtig mooi. Kom ogen te kort. Wederom een bedankje van deze kant. Ga vooral door Dennis

Bovenaan