Morgen start de vuurwerkverkoop

Moontan

Moderator
Medewerker
Eindelijk is het zover mannen
Morgen begint de officiële vuurwerk verkoop
Een moment waar we lang naar uitgekeken hebben.

Sommige winkels openen morgen al om 06.00 uur hun deuren.

Nog een tweetal tips:
Controleer in de winkel of je bestelling klopt. Er worden met het gereed maken vaak fouten gemaakt. Het voorkomt een hoop spanning!!
Wacht niet onnodig lang met het ophalen van je bestelling. Ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat door mij bestelde spullen aan een ander verkocht waren omdat ik een dag later dan gepland mijn vuurwerk kwam ophalen

Veel plezier morgen allemaal.
Leuk als jullie morgen even laten weten hoe jullie dag verlopen is

sw0rdys

Registered User
je maakt me zenuwwachtig!!!

Morgen om 05:00 in de auto, 07:00 in nijverdal eerste lading halen met 2 auto's (leuk 240km rijden :p)
Daarna tussen 11:00 en 12:00 in volkel verwacht worden en de rest van de dag beetje in de eigen buurt rondrijden voor enige kleinigheden die altijd nog leuk zijn om te kopen!

We hebben er zin aan!

Booomy

Registered User
Bij mij gaat de wekker morgen om half 5. Om 5 uur in de auto. Om er zo voor te zorgen dat ik rond de klok van 6 uur. In Lopik ben. Vorig jaar lkkr rustig daar nog rond die tijd. Bakkie koffie. Gezellig ouwehoeren en nog wat in de losse verkoop halen. Dan alles inladen en richting Veenendaal voor de volgende bestelling. Zodra de collectie binnen is post ik wat foto;s.

Have fun allen!!!

Uutgrunn

Registered User
Morgen moet er jammer genoeg eerst gewerkt worden op de brandweerkazerne. Er moeten voorbereidingen en inspecties uitgevoerd worden voor de jaarwisseling. Morgenavond rij ik een kilometertje of 90 van Groningen naar Koekange (vlakbij Meppel) om mijn eerste bestelling op te halen. Ik heb er nu al zin in!!!

josandertje

Registered User
ik woon 50 meter van een vuurwerkwinkel vandaan dus ik ga daar gelijk in de ochtend heen :D
Ik maak dan ook een filmpje van men eerste lading (knal vuurwerk)
men 2e deel komt overmorgen binnen dat is veel siervuurwerk.

voor de filmpjes die ik er dan op zet :
http://www.youtube.com/user/josandertje

Abboneer me dan zie je heel snel als ik de filmpjes erop heb staan.

Roob

Registered User
OM half 6 de weker uitslaan en uiterlijk half 7 de auto in om naar Veenendaal te rijden. Gaan om 7 uur los daar. Vervolgens door knoerten naar Maarssen om vervolgens te eindigen in Amersfoort bij Riezenbos.

Wordt een insomnia nacht :surprised:

olaf81

Registered User
Ik moet morgen eerst werken,mijn collega's zullen wel merken dat ik afwezig ben en mijn gedachte bij het vuurwerk zit.

Na mijn werk ga ik direct richting de Vuurwerkhal in Rijswijk om mijn bestelling op te halen yessssss:happy:

ThunderBall

Registered User
- Morgen ochtend om 11.00u. vertrekken wij team Friesland (ik en mijn vriendin:tounge:) naar Lelystad (Vuurwerkdumpshop) waar we hopen om 12.00u. aan te komen.
We gaan via de vuurwerk drive ons vooraf bestelde vuurwerk proberen op te halen, we hopen omstreeks 14.00u. weer thuis te zijn.

- S'avonds om 17.00u. vertrekken we dan naar Nijverdal (Slooijer vuurwerk) om daar hopelijk tussen 18.00/18.30u. aan te komen.
We gaan daar 2 kartonnen uit de karton verkoop ophalen, we hopen omstreeks 20.00u. weer thuis te zijn.

Vanavond alvast de auto vol getankt, afhaal bewijzen klaar gelegt, thermoskan voor koffie onderweg klaar gezet en nu vanacht nog in slaap zien te komen (wordt moeilijk:surprised:)!

Uiteraard meld ik morgen wel weer hoe alles gelopen is. (met foto's)

GMP82

Zilveren Member
Morgen 1e lading bij Frits ophalen, daarna werken, overmorgen 2e lading bij Pronk en dan heb ik mijn schaapjes weer op het droge.

Wordt het weer tijd voor de projectstress....

Wolff_freak7

Registered User
Morgen eindelijk de bestelling(en) ophalen.

04:00 de wekker:tounge:
04:30 mijn mede freaks ophalen en dan kan het feest beginnen.
we worden om 6 uur verwacht in Orthen waarna we weer voor 8 uur in veenendaal moeten zijn bij Pyrovoordeel.
nadat alles uitgeladen is gaan we na de middag weer op pad om bij de lokale dealers langs te gaan om al het kleine grut in huis te halen.
al me al een lang dagje morgen.
maar heb er goed veel zin in!

kaassie

Registered User
Jeej eindelijk morgen in de ochtend naar Lopik en in de middag naar Rijswijk daarna bij de lokale speelgoed boer nog even de falcon ophalen.
Vrijdag ochtend nog even naar Alphen aan den Rijn voor de laatste cakes :)
Dan is alles weer binnen

nilo19

Registered User
heerlijk!!
morgen alles ophalen tussen 14.00 en 15.00 uur.
en dan het alles klaar maken voor 31 december!

I hope they are ready

Drdrek

Registered User
Morgen de hele dag onderweg. Start om 7 uur in den bosch en eindig om 18.00u in veghel. Ik doe 5 dealers aan en dan heb ik alles compleet. Rondje Brabant... Heb er zin in!

Shenanigan

Registered User
Dacht dat ik er vroeg bij was maar zie hierboven al een hoop collega-freaks die 's ochtends vroeg opstaan. Ik ga morgenmiddag om half vier mijn broer ophalen van zijn werk in Amsterdam. Dan rustig naar goedkopervuurwerk in Lopik waar we pas tussen vijf en zes terecht kunnen. Hopen hopen hopen dat ik mijn bon voor het tweede artikel gratis nog kan besteden aan de twee dingen die ik het liefste wil kopen, zodat ik ze samen voor 50% korting heb. Daarna door naar Dutch Fireworks in Tiel (45 minuten rijden). Daar worden we tussen acht en half negen 's avonds verwacht, dus als alles goed gaat hebben we daar tijd om even wat te eten. Daarna uurtje terug rijden naar Amsterdam, uitladen en dan waarschijnlijk wel even wat kleins afsteken.

Sunny76

Registered User
Morgenochtend half 8 vertrekken richting Roermond, uurtje of 9 ben ik er wel. Bakkie doen en vervolgens gaan we vuurwerk inslaan. In de avond weer naar huis rijden en hopelijk zie ik vanuit de auto al wat sier de lucht ingaan. De andere 2 dagen hier in de omgeving wat klein grut kopen bij verschillende winkels. Voornamelijk voor het sfeertje!

Laatst bewerkt:

tsunami69

Registered User
morgenochtend eerst dochter 1 naar turnkamp, dan wachten tot buurvrouw thuis is die vervolgens dochter 2 onder haar hoede neemt waarna ik dan rondt negen uur vertrek richting duitsland, in de middag nog een tweede rondje duitsland en dan moet het binnen zijn, zaterdag nog een bestelling in nl halen en dan kan ik los

sureitsme

Registered User
Ik ga overmorgen pas mijn bestellingen bij 3 winkels ophalen. Foto's zullen snel volgen. Altijd mooi om collectiefoto's hier te zien van anderen. Ik ben benieuwd morgen! :)

Bovenaan