Moog 5000 serie

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dat staat er op, maar waar kan ik zo'n pijl mee vergelijken?

waarom moet het nou weer vergeleken worden, steek met oud en nieuw de pijl af en beoordeel de pijl zelf.
misschien vind je het mooi maar misschien ook niet, kortom trek je eigen conclusie.

kaulitz

Registered User
waarom moet het nou weer vergeleken worden, steek met oud en nieuw de pijl af en beoordeel de pijl zelf.
misschien vind je het mooi maar misschien ook niet, kortom trek je eigen conclusie.
Waarom? Zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten.

Ik heb nooit een vuurpijl gehad die zwaarder was dan 40 gram. :)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Waarom? Zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten.

Ik heb nooit een vuurpijl gehad die zwaarder was dan 40 gram. :)

des te leuker is het om te wachten tot oud en nieuw en het zelf te ondervinden hoe mooi (of niet) een pijl is.

maar goed we dwalen af.

kaulitz

Registered User
des te leuker is het om te wachten tot oud en nieuw en het zelf te ondervinden hoe mooi (of niet) een pijl is.

maar goed we dwalen af.
We dwalen inderdaad af, mijn vraag was dus:

Wie heeft er evt. een filmpje van een van de Moog 5000 pijlen?

kaulitz

Registered User
* Knal is echt te vergelijken met die van een Superblitzknalraket. :p

264551e7b4d57d0.jpg

Filmpje: http://files.to/get/285663/21086/01_HambergerMoog5000.mpg

joepiedepoepie

Registered User
Op die site moet je eerst een x aantal seconden wachtten voordat je het filmpie kan downloaden. Kan je hem daarna toch nog niet afspelen ga dan is opzoek naar een ander codecpack (zoek google Klite codec).

Succes

Markie

Registered User
Niet te geloven dat ik precies deze pijl gisteravond heb afgestoken :O Had hem van iemand anders voor een gevulde koek, hij zei 'jij geeft mij gevulde koek en dan krijg jij die en die pijl'.. ik dacht dat hij me in het ootje nam maar niet dus ^_^

Anyway, die burst die halverwege inzet is wel lekker groot, maar het boeket (goede knal!) vind ik wat ongeregeld en viel snel weg bij mij. De fluiters die eruit komen geven wel een leuk effect..

De gevulde koek was over datum, en dat is ook niet meer dan dat de pijl waard is :p Heerlijk, om ver in januari weer eens wat af te steken :redface:.

3307

Registered User
Mijn ervaring met de moog pijlen is erg slecht. Heb alle pijlen die ik had in een filmpje verwerkt.

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=110185
(Rechtsonder klikken op 'click here to download')

Wat je ziet in volgorde is:
-Moog Star Jewels serie (3 verschillende pijlen)
-Moog 1000 serie (3 verschillende pijlen)
-Moog 3000 serie (2 verschillende pijlen)
-Moog 5000 serie (1 pijl)

Bovenaan