Montreal 2014

GMP82

Zilveren Member
Montreal Fireworks 2014 Schedule

Contrary to previous editions when fireworks were either spread out either every Saturday from mid-June to early August, or crammed into a shorter month-long affair of biweekly showings on Saturdays and Wednesdays, the Montreal Fireworks 2014 schedule -- running DATES TO BE ANNOUNCED -- is packed into six weeks and it's kind of all over the place, with showings on different nights.

Site met info: http://montreal.about.com/od/montrealevents/a/fireworks_mtl.htm

(zodra er info is, zal ik het aanvullen, of iemand anders als ie me voor is ;-) )

RedBaron

Registered User
ik zou zeggen kiest u dan 2 shows uit de line-up die ik net heb binnen gekregen, en wat voor een:

28/6 Weco Feuerwerk - Duitsland (opening, buiten competitie)
5/7 Pirotecnia morsani - Italië
12/7 Pirotecnia Caballer - Spanje
16/7 Fireworks Spectacular & Royal Pyrotechnie- Canada
19/7 Melrose Pyrotechnics - Verenigde Staten
23/7 Brezac Artifices - Frankrijk
26/7 Foti Fireworks - Australië
2/8 Panzera SAS - Italië (Buiten competitie, slot show)

een interessante line-up. Benieuwd wat Weco weer gaat doen.. Misschien brengen ze het Berliner Symphonic Orchestra wel weer mee om de soundtrack live te spelen zoals in 2004!

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Mijn dank is groot RedBaron!

Wordt nog lastig :-( het zal of alleen de opening worden, of alleen Italië. De rest is helaas "te laat". Ligt het aan mij, of begonnen ze voorheen al eerder in juni?

Begreep dat over een dag of 3 de kaartverkoop van start gaat.

Moontan

Moderator
Medewerker
L'International des Feux Loto-Québec unveils 2014 schedule

[video=vimeo;92833377]http://vimeo.com/92833377[/video]

shinji

Moderator
Medewerker
Afgelopen zaterdag heeft Weco dit festival afgetrapt en hoe. Geweldige show `met een duidelijk verhaal, sublieme choreographie, mooie spullen van Pagano en YuFeng. Beetje jammer is dat door de gasvlammen het barokvuurwerk af en toe een eigen wil had en ook de houtskool finale komt niet helemaal uit de verf.
www.burchcom.com/2014/2014germany.mp4

Tony

Administrator
Medewerker
Afgelopen zaterdag heeft Weco dit festival afgetrapt en hoe. Geweldige show `met een duidelijk verhaal, sublieme choreographie, mooie spullen van Pagano en YuFeng. Beetje jammer is dat door de gasvlammen het barokvuurwerk af en toe een eigen wil had en ook de houtskool finale komt niet helemaal uit de verf.
www.burchcom.com/2014/2014germany.mp4

Ik probeer het te streamen maar dat gaat niet echt lekker en downloaden gaat ook al niet sneller dan 70Kb/s

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de show eindelijk kunnen bekijken.
En ik moet zeggen dat ik echt hebt zitten genieten. Vooral het eerste gedeelte waar ik meegenomen werd in het verhaal. Ik had het idee dat ik naar een cirque de soleil voorstelling zat te kijken. Heerlijk. Het tweede gedeelte vond ik iets minder. Maar ondanks dat er behoorlijk wat fouten in de show te zien waren vind ik het wel een toppertje. Een beetje ouderwets.

GMP82

Zilveren Member
Ik heb weco live gezien, helaas van iets grotere afstand dan gewenst (buiten het park, vanaf een parkeerplaats vanaf de oever), maar het was erg indrukwekkend!! Moet nog kijken of de film het delen waard is..

GMP82

Zilveren Member
Dank Heartworm, ik zie nu dat ik - door het besluit om geen kaartjes te kopen - toch flink wat gemist heb van de totaalbeleving. Immers, buiten het park mis je alles wat op het meer gebeurd en ik zie nu op de film van 1pyro8, dat Weco daar hele mooie dingen heeft neergezet. Tis jammer, maar heb evengoed genoten. Nu kan ik het gelukkig alsnog zien, maar dan op film.

Bovenaan