Archief Monsterlijk mooi!

FPM ProductBOT

Registered User
251_Lesli_Red_Label_Monsterlijk_Mooi_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Monsterlijk mooi [/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]251[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 29,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]407 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]49[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]49 schots cakebox! Het geheel vangt aan met crackling stars overgaand in gouden palmbomen. Dan volgt een versnelling in het ritme. Dit duurt voort tot aan de finale van burstknallen die monsterlijk mooie dragon eggs verspreiden!
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

KoenL

Registered User
Lijkt de omlabeling van de Kickstarter uit de Pyroshopper serie, eveneens van Lesli. Die kost uit mijn hoofd €39,95. Zou best raar zijn als dezelfde cake, met een ander label 10 euro zou schelen.

Uutgrunn

Registered User
Ik had deze dit jaar. Ik vond hem zeker wel mooi met mooie brede gouden effecten en de twee finales, maar hij had niet echt die harde crackling mine die je op de filmpjes ziet.

Bovenaan