Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Stage vuurwerk (theatervuurwerk) valt volgens mij onder professioneel vuurwerk. Dus niet te koop voor consumenten. Wel echt cool gedaan, ook een leuk idee voor mij. Mijn vader wordt in november 50. Even kijken wat ik kan gaan doen.
Ik weet niet of het onder pro valt.
Want original heeft ook een strobe die mega goed is. KLIK HIER
En deze is onder andere gewoon verkrijgbaar bij JVE in Eden en valt gewoon onder consumentenvuurwerk.
Wel weet ik dat die strobe die ik gebruikt heb te duur zijn voor de consumentenmarkt.
Dit omdat deze dingen binnen gebruikt mogen worden (on stage dan wel te verstaan) en daarom zo ontiegelijk mega strak getimed zijn.
En daar betaal je gewoon voor, en daarmee niet intresant voor de consumentenmarkt.
De reden waarom ze zo goed getimed zijn is omdat men dit vaak op de maat van de muziek mee wil laten lopen.
thnx stef, daar was ik al bang voor, dat kosten-kwaliteit verhaal
die legale strobe heb ik al es gehad ja, maar das gewoon wit magnesium strobe vind die rode een stuk mooier
thnx stef, daar was ik al bang voor, dat kosten-kwaliteit verhaal
die legale strobe heb ik al es gehad ja, maar das gewoon wit magnesium strobe vind die rode een stuk mooier
Ik weet dat Lesli vuurwerk met CAT1. vuurwerk komt waar rode, groene en een witte strobes bij zitten. Ze branden geen minuut maar het kost ook geen drol dus daar kan je op inspelen.