Mjolnir

Tony

Administrator
Medewerker
IS2135_Original_Thor_Mjolnir_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Mjolnir[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2135[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 15[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]140 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Red peony crackling mine thick silver tail to ti salute[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
maar had hem alwel gezien.
hoeveel schoten gok je tony?
ik dacht 6 of 8.

Tony

Administrator
Medewerker
Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
maar had hem alwel gezien.
hoeveel schoten gok je tony?
ik dacht 6 of 8.

Ik zou het niet weten. Koekwaus Corne is online zie ik dus hij zal het ons wel vertellen.
En ik hoop dat hij de films even naar mijn mail stuurt zodat ik hem hier ook in het forum kan plakken.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ziet er gaaf uit zeg! Crackling mine is ook mooi, lijken me inderdaad niet echt heel veel schoten!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ziet er op't filmpje wel uit als 2 Thundering heavens. Ik zeg 32 of 50 shots.
In de toekomst maar eens vergelijken met een Snelle Silver Salute.

Bovenaan