mini vlinders

basshunter

Registered User
dit jaar voor de 1e keer naar belgie mischien
dus ik begin klein...
ik dacht mini vlinders knallen een stuk harder dan rotjes enzo.
dus die haal ik wel
bij zena zijn die 5 euro voor 50 als ik het goed heb
nou is mijn vraag knallen deze ook welkelijk een stuk harder dan rotjes enz...?
en hoe groot moet de afstand van jou en de vlinder zijn als je het veilig wil houden?

basshunter

Registered User
mijn vriend had ze ook en zij ze zijn veel harder dan pirats(Normale)
dus en pirats zijn stuk harder dan rotjes en ik was daar zelf bij
maar niet bij mini vlinders...
maar ik denk zelf ook wel dat ze een stuk harder zijn
maar dat weet ik niet zekker

zbramz

Registered User
Als je de kleine vlindertjes bedoelt die echt heel klein zijn, dan is het echt een miskoop vind ik, de knal stelt echt niks voor. Maar je moet zulke dingen niet gaan vergelijken , want iedereen ervaart het anders. En al zeker geen legaal met illegaal vuurwerk.!

KruitFreak

Registered User
Er zijn veel soorten vlinders en ook veel soorten mini vlinders. Als we deze willen beoordelen moeten we eerst nagaan of we over dezelfde vlinders praten anders heeft het weinig zin.
Dus waar beginnen we? Welk type? Waar te koop?

Son-T

Registered User
Laten we het hier maar gewoon over de MINI vlinders hebben .
Over de andere vlinders lopen al diversen threads.(win)

P

poziloc

Guest
Wordt een beetje scheitziek van dat gelul...welke knalt er harder!!!
Lijkt wel een kleuterklas hier

Laatst bewerkt door een moderator:

KruitFreak

Registered User
Een kleuterklas?
Ik denk dat ieder van ons ooit zo begonnen is. Hier begint het meestal mee, lekker knallen en beetje indruk maken op je vrienden als je harde knallers hebt.

Kortom genoeg gelul, wat zijn nu echt leuke mini vlinders?

KruitFreak

Registered User
Bedoel je de kleine spanish crackers van 30 stuks in een doos of de baby vlinders van 50 stuks in een doosje?
Mijn buurjongen had echt hele kleine vlinders, volgens mij de baby vlinders maar dat was geen beste knal. Ik zou ze niemand aanbevelen maar dat is mijn mening.

basshunter

Registered User
Bedoel je de kleine spanish crackers van 30 stuks in een doos of de baby vlinders van 50 stuks in een doosje?
Mijn buurjongen had echt hele kleine vlinders, volgens mij de baby vlinders maar dat was geen beste knal. Ik zou ze niemand aanbevelen maar dat is mijn mening.

lees begin van het topic
daar staat het
maar ik heb het over de mini vlinders 50 stuck in doosje voor 5,-

nitraat love

Registered User
Iedereen ervaart de knal ook anders, en het gaat ook een beetje om de omgeving.
Als je het bijvoorbeeld in een weiland wat afsteekt knalt het minder hard als je het bijvoorbeeld in een achtertuin tussen 2 muren afsteekt.

Kortom, het valt moeilijk te zeggen(met zekerheid) dat de mini vlinders harder/zachter knallen dan gewone rotjes, je zou beter een filmpje kunnen maken waar je ze allebei in dezelfde omgeving afsteekt.

Met Vriendelijke Groet Nitraat Love.

nitraat love

Registered User
Ik weet dat jullie het hebben over de mini vlinders bij zena, maar ik heb iets over de mini vlinder bij ertbrand.

Het lijken hele klijne dingetjes, maar ze gaan voor de groote ontzettend hard! net een salute shot.
Ik vind ze een hele goede aankoop, kleine prijs, voor een hoop harde knallen.:nuts:
**aanraader**

Laatst bewerkt door een moderator:

Son-T

Registered User
Er worden in 2 posten bedragen genoemd van de mini vlinders.
De thread bestaat uit 18 posts.
Ik kan begrijpen dat als een thread 12 pagina's of meer heeft dat niet iedereen zin heeft om dat even terug te lezen.
1 pagina en dan nog vragen terwijl het er staat kan ik niet begrijpen.
Zijn we tegenwoordig nu lui of is het meer uit gemakzucht ?

Laatst bewerkt:

jasonkoevoet

Registered User
Ja ik ben lui en ik heb gemakzucht?
Maar nitraat love heeft het over de vlinders van ertbrand en ik kan geen prijs van de vlinders van ertbrand vinden? Als jij mij het nummer van die post zou Willen geven, heel graag.
Dus bij deze alvast bedankt

mvg, Jason

Bovenaan