28 december 2017 #1 B Boogieman Registered User Net mijn mini collectie opgehaald bij Huisman Stelt niet heel veel voor, maar kan me even vermaken. Laatst bewerkt: 30 december 2017
28 december 2017 #2 Baron van lunt zu sas Registered User Joh, anderen vinden dat weer veel. Veel succes ermee!
28 december 2017 #3 adgertic Registered User Prima spul toch? Het gaat erom dat je het naar je zin hebt. We hoeven niet allemaal de hele straat vol te bouwen. [emoji28]
Prima spul toch? Het gaat erom dat je het naar je zin hebt. We hoeven niet allemaal de hele straat vol te bouwen. [emoji28]
28 december 2017 #4 B Boogieman Registered User Dat klopt, alleen als die verrekte auto nu geen onderhoud nodig had en ik geen Sonos subwoofer gekocht had....... :grin: Collectie zonder korting is 200€
Dat klopt, alleen als die verrekte auto nu geen onderhoud nodig had en ik geen Sonos subwoofer gekocht had....... :grin: Collectie zonder korting is 200€
28 december 2017 #6 Moontan Moderator Medewerker Leuke collectie Boogieman. In het leven gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Veel plezier met je mooie cake,s.
Leuke collectie Boogieman. In het leven gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Veel plezier met je mooie cake,s.
28 december 2017 #9 GMP82 Zilveren Member Die Sonos ga je het hele jaar nog van genieten! Veel plezier
28 december 2017 #10 britain Registered User Heerlijk! Lekker van genieten!! Ik zie graag collectiefoto's!
28 december 2017 #11 Galaxis Registered User Zeker mooie collectie, zitten een aantal toppers tussen waaronder double demolotion. Veel plezier ermee!
Zeker mooie collectie, zitten een aantal toppers tussen waaronder double demolotion. Veel plezier ermee!
30 december 2017 #12 B Boogieman Registered User Net nog even bij de Kaufland in Kleve langs geweest (was bij de plantenzaak ernaast en toch maar ff naar binnen gegaan)
Net nog even bij de Kaufland in Kleve langs geweest (was bij de plantenzaak ernaast en toch maar ff naar binnen gegaan)
1 januari 2018 #13 B Boogieman Registered User Mag ik zeggen dat ik blij verrast was door de kwaliteit van die “goedkope” Duitse cakes? Ik ga dit jaar zeker meer halen bij de buren.
Mag ik zeggen dat ik blij verrast was door de kwaliteit van die “goedkope” Duitse cakes? Ik ga dit jaar zeker meer halen bij de buren.