Mijn verlanglijstje [Marwinroos]

marwinroos

Registered User
Re: MIJN VERLANGLIJSTJE

Aanvullend zal nog zijn:

Asian Thunder Cake 100 schots 2 x 45 euro
Big Shot 3 x 6.50
Bullpack Asian Thunder 27.50
Ghost King 3x 3.95
Hindoe Rocket 5 x 6.95

Bedrag hier is hoger dan dat ik betaal. Bestel via freaks.vuurwerk-othen.nl, daar ontvang je 30% korting, altijd lekker op zo'n Bedrag!!

Heb er zin in, maak wel foto's zodra het vuurwerk binnen is de 29ste dus :)

Marwin

funkie x

Registered User
Erg mooie lijst!! een geslaagd oud en nieuw zit er voor jou zeker in! :)

mischien zijn de palm cake's ( €17,00 ) van zena nog iets voor jou ?

marwinroos

Registered User
zo'n XXL familie/meter-pakket.. Zitten idd wel veel fonteinen in ja, maar zijn die van een beetje goede kwaliteit.. Dat ze tenminste een tijdje branden en niet naar 15 seconde uit zijn??

Zet em op men denklijstje :) THX

marwinroos

Registered User
Ik wou deze in de bijbehorende topic plaatsen alleen is deze helaas gesloten dus hoop dat veel mensen het hier lezen
Ik heb veel contact gehad de laatste tijd met de mensen van orthen en deze geven bij een bestelling van boven de 500 euro maar liefst 35% korting

http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/

Mocht je nog producten willen aanschaffen die niet in hun lijst staan kun je ze altijd een mailtje sturen en er naar vragen.

M.v.g. Marwin

marwinroos

Registered User
3 x K*T.. het buurtassortiment is wederom uitverkocht.. hoe kan dit toch in vredesnaam..

iemand anders een suggestie voor een paar een goede potten voor, voor 00:00??

marwinroos

Registered User
ja is een leuke pot,, maar heb liever een leuk pakket met 6 goede potten.. vandaar dat buurt assortiment ook
iemand ervaring met China by Nights box??

Gr Marwin

marwinroos

Registered User
m'n lijst is toch nog weer een stukkie veranderd, door tips van anderen, en door producten die helaas niet meer leverbaar waren!! Zal binnenkort mijn final lijstje ff online zetten.. straks ff chillen in Malaga :)

Bovenaan