mijn lijstje voor 2010

painkiller

Registered User
Waar ga je het vuurwerk kopen? Geen beschikking over een bonfire dealer? Persoonlijk vind ik de meeste cakes van Pronk een beetje overpriced.

marwinroos

Registered User
hebben ze geen messier pakket??

Bij vuurwerkland-steenbergen hebben ze deze in een pakket voor 110 euro ben je toch weer 22 euro voordeliger uit!!
en min korting nog meer.. met jouw lijst kom je in aanmerking voor 40% korting bij hun. Toch de moeite waard vanaf
Utrecht lijkt mij??

funnyvuurwerk

Registered User
geen beschikking over een bonfire dealer maar ik zou dan wel even kijken bij vuurwerkland-steenbergen
maar krijg je dan 40 procent korting op het totaal bedrag:) of meer vuurwerk? en die pakket van messier is een pakket van 110 euro bij pronkvuurwerk maar kon niet die pakket vinden dus deed ik het maar even zo en de cakes van pronk spreken me wel aan vind het geen geld eigelijk voor wat je er voor terug krijg maar smaken verschillen toch :)

funnyvuurwerk

Registered User
zo heb met lijstje even veranderd pronk collectie toch maar weg gedaan en ben naar vuurwerkland-steenbergen :)
krijg een korting van 452 euro of wel van € 1.293,40 voor : € 840,71 kijk zo kunnen we zaken nog eens doen hahah

marwinroos

Registered User
sorry klein vermoeidheidsfoutje vannacht hahah,, 35% korting is het.. maar als nog heel goed te doen!!

nu eerst ff je lijst opnieuw bekijken haha

:)

marwinroos

Registered User
Prima lijst, zou de bestelling snel gaan maken voor je weer gaat twijfelen hahaha
misschien nog een heavy 5. leuke potjes voor weinig!!

Gr Marwin

funnyvuurwerk

Registered User
ik neem nog de pronk pakket erbij hahah pakket nummer3 voor 250 euro dan ben ik wel klaar en heb net de bestelling al bij steenbergen gedaan nog bedank voor de reacties want ben super blij met die korting bij vuurwerksteenbergen uiterraad :):)

Quadriffis

Registered User
Top man met zo'n budget is 35% een hoop extra vuurwerk, erg leuke afwisselende lijst zo. Over Pronk waren de reacties volgens mij ook altijd erg positief!

marwinroos

Registered User
Goed gedaan man.. aanstaande zaterdag mag ik mijn bestelling ook eindelijk doorvoeren :)..
ben zelf nog een heel klein beetje in dubio, maar komt goed!!
Maak je de 29ste collectiefoto's?

Gr Marwin

marwinroos

Registered User
absoluut zet ik 'm online.. en tevens als ik thuis ben ga ik ff zoeken naar foto's uit de oude doos :).. kijken hoever ik terug kan vinden!!! Filmen wil ik wel elk jaar,, maar dat wordt em eigenlijk nooit hahaha

Gr Marwin

painkiller

Registered User
Ik zie dat je de outragous op je lijst hebt staan. Heb je hem al besteld? Schijnt namelijk nog al te zijn tegengevallen op de laatste demo.

Bovenaan