mijn collectie voor 2013/2014 van loots en pyroshop

schaafienr1

Registered User
2myb4n4.jpg
[/IMG]

Ben na enkele jaren in het buitenland te hebben doorgebracht weer in nederland en kan eindelijk weer echt vuurwerk kopen. Ben in baarle geweest, bij loots en pyroshop, en heb dit aangeschaft. is dit een beetje een goeie keuze geweest aangezien het voor mij alweer ruim 7 jaar geleden is dat ik iets heb wat spectaculairder is dan een sterretje.

blauwe1979

Registered User
hee gozer welkom back in holland als je de mogenlijkheid en de centjes natuurlijk zou ik nog een x terug rijden naar loots om daar wat pakjes scorpio,s te gaan halen zijn de hardste knallers verkrijgbaar die cracker is nog niet in te drukken met een tang (erg goede fabriage ) gr uit tillytown

schaafienr1

Registered User
thnx! wilde ook wat scorpio's hebben, alleen waren die uitverkocht op dat moment. kreeg toen al gelijkwaardig artikel de thundercracker, was nieuw uit de fabriek, er was nog geeneens een mooi doosje voor. misschien nog maar even een keerje terug rijden:)

Vuurwerk023

Registered User
Ik zie the mammoths en superos dus dat is al een goed stuk vuurwerk met goede kwaliteit zowel veilig als de knal verder ook mooie matjes! WELCOME BACK!

ifeelfine

Registered User
Die Xtreme dynamite is troep maar verder wel leuk spul om je mee te vermaken zou ik zo zeggen veel plezier over een paar weken

Bovenaan