Mijn bescheiden lijstje 2014/2015, bezig met afkicken pfffffff!

D

Deleted member 17038

Guest
Afkicken jaaajaa :hehe!: Zo ken ik ook een paar rokers die al jaren aan het afkicken zijn op deze manier :tounge:

ariem

Registered User
Roken doe ik al bijna 3 jaar niet meer! Maar ooit helemaal stoppen met vuurwerk, dat gaat niet lukken! Als zou me vriendin dit graag anders zien! Maar vroeger was 2500 euro heel normaal bij me, dit jaar onder de 500 euro( als ik me verder in kan houden ) gaat dus de goede kant op!

Voorb

Registered User
Dus jouw vriendin kort je budget in, tenminste dat haal ik uit je verhaal...

Je moet doen wat je zelf wil.. Juist wij houden de traditie in ere door met ons vuurwerk de rest te vermaken.

AWG

Registered User
Dus jouw vriendin kort je budget in, tenminste dat haal ik uit je verhaal...

Je moet doen wat je zelf wil.. Juist wij houden de traditie in ere door met ons vuurwerk de rest te vermaken.

precies, ze hebben liever dat je dat geld aan HUN uitgeeft dan dat jij het uitgeeft aan je eigen plezier.
ongelofelijk vind ik dat altijd, je brengt zelf dat geld op en dan zien anderen graag een voor hun betere invulling voor dat geld.
en geloof me geld aan HUN uitgeven is net zo zonde van je geld:hehe!:

ariem

Registered User
Paar producten toegevoegd, alweer de 500 euro grens gepasseerd!
Volgend jaar maar weer proberen er onder te blijven!:embarrased:

maxman

Registered User
Paar producten toegevoegd, alweer de 500 euro grens gepasseerd!
Volgend jaar maar weer proberen er onder te blijven!:embarrased:

Ahjo, als je die grens toch al bent gepasseerd kan je net zo goed even flink door bestellen :tounge:

Mooie lijst trouwens!

ariem

Registered User
Ben nog opzoek naar een afsluiter van de avond, een cake/ doorlont box die alles overtreft wat ik op me lijst heb staan! Legaal uiteraard! Iemand tips!

D

Deleted member 17038

Guest
De spain fanstyle misschien? Anders de cruel traction? De boxen van de soviet shooters lijnen zijn ook heftig!

ariem

Registered User
Die spain fanstyle is wel goed, moet ik alleen beetje ver voor reizen! Katan is slecht verkrijgbaar hier in de buurt!

D

Deleted member 17038

Guest
Je kan ook naar je vriendin luisteren :tounge:
Ander is het om het even. De waaiers spreken mij het meeste aan maar je moet er een goede plek voor hebben anders is het zonde.

Bubble Gum

Registered User
uhhhmmm, misschien is dit omdat ik pas 18 ben hoor, maarehh... vuurwerk>vriendin. Als ze 't echt zo erg vind tsja, genoeg vissen in de zee :p

Verder trouwens een prachtige lijst, ik wou dat ik jouw budget had

ariem

Registered User
weer een aantal producten toegevoegd, het is inmiddels geen bescheiden lijstje meer! Volgend jaar maar weer proberen!

Bovenaan