mientoentje
Registered User
Na lang wikken, wegen, rekenen, afwegen en rompslomp heb ik eindelijk mijn bestelling gedaan. Door wat aanvaringen met de sterke arm der wet ben ik een enorm geldbedrag kwijt waardoor het vuurwerkbudget aanzienlijk lager ligt dan voorgaande jaren. Desalwelteplus heb ik er het volgende van gemaakt:
Van een Lesli-dealer in Hoogkerk (gr.)
Ik heb gekozen voor van alles wat. Een leuk pakket erbij gedaan voor 's nachts, en genoeg om me overdag mee te vermaken. Ook heb ik van een aantal kleine dingetjes één pakje gekocht. simpelweg omdat ik er geen ervaring nog mee heb, zoals de zevenklapper. Leuk spul.
Zo zie je maar; voor 170 euro kun je bést een aardige lading vuurwerk kopen!!:bigsmile:
Van een Lesli-dealer in Hoogkerk (gr.)

Ik heb gekozen voor van alles wat. Een leuk pakket erbij gedaan voor 's nachts, en genoeg om me overdag mee te vermaken. Ook heb ik van een aantal kleine dingetjes één pakje gekocht. simpelweg omdat ik er geen ervaring nog mee heb, zoals de zevenklapper. Leuk spul.
Zo zie je maar; voor 170 euro kun je bést een aardige lading vuurwerk kopen!!:bigsmile: