• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

midwolda/oostwold

condor27

Registered User
Vuurwerk blauwe stad (groningen)

datum: 28-04-07
locatie: midwolda/oostwold
oldambtmeer
Tijd: 22.00 uur
duur: 30 minuten
soort: consumenten
bijzonderheden: vanaf een ponton
zichtzijde : vanaf het strand het beste te zien
meer info?? www.blauwestad.nl
 
meldingsvuurwerk van een half uur vind ik knap werk

zo zal het op de vergunningaanvraag hebben gestaan vermoed ik, dit word wel vaker gedaan om eventueel wat uit te kunnen weiken... een soort van speling dus.
 
nee staat zo in de krant hahaha 100 kg vuurwerk is echt niet meer dan 10 minuten wil je er nog iets leuks van hebben maar ach we laten het er maar bij pffffffffff
 
nee staat zo in de krant hahaha 100 kg vuurwerk is echt niet meer dan 10 minuten wil je er nog iets leuks van hebben maar ach we laten het er maar bij pffffffffff

Aanvragen worden vaak ruim genomen, als je een show van 10 minuten aanvraagt gaat je geen ontbrandingstoestemming aanvragen voor 10 minuten...simpelweg omdat je door vele omstandigheden weleens wat later moet beginnen..wel lullig als je dan bijvoorbeeld nog maar 5 minuten heb heh ?.terwijl de opdrachtgever een vuurwerk van minimaal 10 minuten wilt...

En wat betreft jouw posts kunnen we het er beter maar bij laten inderdaad, jouw posts geven nou niet bepaald een meerwaarde aan dit topic namelijk..
 
iemand afkatten wel zeker bah kinderachtig een beetje commentaar en het fakkeltje brand al dat toont hier een en al karakter
 
Wij zijn net ook even wezen kijken,en het was zeker de moeite waard.
Een goede show gezien met hele mooie shells,en ook nog een zeer fraaie finale.
Weet iemand mischien wie hier heeft geschoten?
mvg hankoe
 
:blink: Nou met 100 kg. kun je wel een aardige show geven ook langer dan 10 minuten hoor, rustige opening, beetje meer actie in het middenstuk en een spetterende finale. Dan zit je al snel op 15 tot 17 minuten, misschien nog wel langer.

nee staat zo in de krant hahaha 100 kg vuurwerk is echt niet meer dan 10 minuten wil je er nog iets leuks van hebben maar ach we laten het er maar bij pffffffffff
 
Back
Bovenaan