Meteor Shower

FPM ProductBOT

Registered User
1946_dynasty_pijlen_meteor_shower_08_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Meteor Shower[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1946[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 99,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]5/27[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Het grootste pakket op pijlengebied: 27 pijlen met goede
opbouw in kleureffecten en variatie in boeketten.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

@znpyro

Registered User
:nuts:

Zow zeg,

Zit er soms een gouden strik omheen?

Ongelofelijk, wat een geld voor 27 pijltjes.... :sick:

geen woorden voor....

king

best wel prijzig, voornamelijk voor freaks als ons gaan alle pijlen vergelijken en komen tot de conclusie dat de helft daadwerkelijk kleine pijlen zijn... en daar betalen we niet voor!

toch gaat dit product denk ik aanslaan bij de meeste algemene consumenten die gewoon willen patsen met het grootste pijlenpakket. daar heeft Wolff vuurwerk zich denk ik ook op gericht!

kingmokum

Banned
Precies, keihard cashen met die hap....

Die mensen die denken iets geweldigs te kopen met hun zuurverdiende centen en komen bedrogen uit..... :sick:

Het is maar wat je wil bereiken als importeur.... mijn ziens slaat wolff een hele verkeerde weg in dit jaar.

Ik denk dat ik wolff dit jaar maar eens een keer over ga slaan.

laters

@znpyro

Registered User
Precies, keihard cashen met die hap....

Die mensen die denken iets geweldigs te kopen met hun zuurverdiende centen en komen bedrogen uit..... :sick:

Het is maar wat je wil bereiken als importeur.... mijn ziens slaat wolff een hele verkeerde weg in dit jaar.

Ik denk dat ik wolff dit jaar maar eens een keer over ga slaan.

laters

met deze uittspraak ben ik het weer helemaal niet mee eens. dit is echt een van de weinig producten die uitschiet in de prijs. alleen de meteor shower is erg duur, super 500 en de jumbo 98. MAAR daar is kwaliteit aan verbonden. Wolff Vuurwerk stelt niemand teleur met zijn producten tot nu toe, dat is af te lezen uit reacties van filmpjes en reacties op de demo avond. ik kan niet beoordelen of dit pakket super goed is, maar om te zeggen dat zij nuslechte pijlen verkopen en een verkeerde weg inslaan is wel heel erg extreem.

vergelijk eens voor de grap wat producten met Lesli en Broekhoff Vuurwerk, dan zie je dat zij pas slapen. Wolff vuurwerk gaat super goed om met prijsstijgingen voor distriibutie en transport, die vangen zij zodanig op dat de prijzen van de producten erg meevallen en nauwelijks in prijs stijgen, terwijl andere importeurs toch wel een prijsstijging van 10 % doorbereken op hun proucten. de super 500 is zelfs in prijs gedaald!!!

Poziloc

FPM Hangouderen
best wel prijzig, voornamelijk voor freaks als ons gaan alle pijlen vergelijken en komen tot de conclusie dat de helft daadwerkelijk kleine pijlen zijn... en daar betalen we niet voor!

toch gaat dit product denk ik aanslaan bij de meeste algemene consumenten die gewoon willen patsen met het grootste pijlenpakket. daar heeft Wolff vuurwerk zich denk ik ook op gericht!

Wie zegt, dat die kleine pijlen slecht zijn?
De grootte zegt echt niks!
Normaal zie je hier in Nederland pijlen voorbij komen, met koppen waar normaal 400 gram in gaat.

jopyro

Registered User
Normaal zie je hier in Nederland pijlen voorbij komen, met koppen waar normaal 400 gram in gaat.

Klopt helemaal. Vorig jaar had ik een vuurpijl met een grote kop waar het kapje bovenin loszat. Keek je erin => allemaal lucht + een kleine tube met effectlading. Pure verkooptruc dus.

@znpyro

Registered User
Wie zegt, dat die kleine pijlen slecht zijn?

excuus, daar heb je weer helemaal gelijk in. maar soms klopt het wel dat de kleinere een iets klein boeket heeft, maar wat Kingmokum beweerd ben ik het helemaal niet mee eens!

toch ben ik zelf een pijlenfreak, maar zal ik dit pakket niet kopen, kies liever een aantal verschillende pakketten

kingmokum

Banned
excuus, daar heb je weer helemaal gelijk in. maar soms klopt het wel dat de kleinere een iets klein boeket heeft, maar wat Kingmokum beweerd ben ik het helemaal niet mee eens!

toch ben ik zelf een pijlenfreak, maar zal ik dit pakket niet kopen, kies liever een aantal verschillende pakketten

Je bent het niet met me eens dat mensen gelicht worden door ultra grote pijlen die gevuld zijn met lucht, maar wel weer met pozi eens dat de pijlen te groot zijn.

wat is het nou? :huh:

Het is niet dat er te klagen valt over de andere pijlen van wolff maar dit pakket is puur om te cashen, klopt dat vraag is naar grote pijlen is, maar dan wel gevuld met kruit en niet met lucht.... hiermee geeft wolff de consument de indruk dat er ''mega pijlen'' in zitten terwijl je die max 40 gram zelfs al in de kleinste pijltjes kan stouwen....

riekt naar '' oplichting'' !

Groeten,

king

Laatst bewerkt:

Bert

Registered User
Het is niet dat er te klagen valt over de andere pijlen van wolff maar dit pakket is puur om te cashen, klopt dat vraag is naar grote pijlen is, maar dan wel gevuld met kruit en niet met lucht.... hiermee geeft wolff de consument de indruk dat er ''mega pijlen'' in zitten terwijl je die max 40 gram zelfs al in de kleinste pijltjes kan stouwen....

riekt naar '' oplichting'' !

Waar baseer jij je argumenten op? Weet jij hoeveel kruit er in deze pijlen zit? Heb jij al filmbeelden van deze pijlen gezien of misschien in het echt mogen meemaken? Waarschijnlijk nog niet...

90 euro voor een pijlpakket is natuurlijk veel geld maar je krijgt er wel 27 pijlen voor terug. Met een rekensom kom je uit op € 3,33 per pijl... is dat nou echt zo veel geld? Volgens mij ben je met de meeste pijlpakketen meer geld per pijl kwijt.

Laten we eerst de kwaliteit van de pijlen eens afwachten en dan conclusies gaan trekken want dit gaat nergens over.

-=guido=-

Registered User
ik ben het volledig eens met deze reactie.

...en dan ook nog eens in andere topics terug blijven komen op dit pijlenpakket om aan te tonen dat Wolff ineens belachelijke prijsstijgingen aan het doorvoeren is vind ik een snelle conclusie hoor.

eerst zien, dan geloven!

Sweet Laker

Registered User
Het pijlenpakket op zich ziet er waanzinnig mooi uit en de wedstrijd voor "het meest imposante pijlenpakket 2008" is tot nu toe 'gewonnen' door Wolff wat mij betreft.

Dat de prijs van 90 euro echt zó goedkoop is, daar ben ik het niet mee eens. (ookal ben ik het er wél mee eens dat 3,33 per pijl niet erg duur is)

Dit klinkt tegenstrijdig, maar let op: Afgelopen jaar verkocht Crown de "Supershow" met 24 pijlen voor gemiddeld 52 euro. Neem daar het Triple X pakketje bij á 10 euro en je zit op 27 pijlen voor 62 euro.

Toch een verschil van 28 euro.

GMP82

Zilveren Member
Ok, maar dat argument kun je ook andersom gebruiken. Ik noem een Powerball van Lesli, 3 pijlen 25€ = 8,33€per pijl. Kingsize van Lesli, 3 pijlen 34,50€ = ruim 11,50 per pijl. Het kán dus vele malen erger.

Laten we lekker de uitwerking afwachten, dan mag iedereen voor zichzelf bepalen of ie het de moeite waard vindt.

Sweet Laker

Registered User
ik heb nu puur even gekeken om zo 'goedkoop' mogelijk ook aan de 27 pijlen te komen. Natuurlijk is het andersom ook mogelijk en heb je gelijk dat het ook véél duurder kan. Zeker voor de jongere consument, of de consument met de dunnere portomonnee kan dit interessant zijn

Daarom vind ik die 3,33 euro per pijl op zich ook een redelijk prijs

@znpyro

Registered User
Het pijlenpakket op zich ziet er waanzinnig mooi uit en de wedstrijd voor "het meest imposante pijlenpakket 2008" is tot nu toe 'gewonnen' door Wolff wat mij betreft.

Dat de prijs van 90 euro echt zó goedkoop is, daar ben ik het niet mee eens. (ookal ben ik het er wél mee eens dat 3,33 per pijl niet erg duur is)

Dit klinkt tegenstrijdig, maar let op: Afgelopen jaar verkocht Crown de "Supershow" met 24 pijlen voor gemiddeld 52 euro. Neem daar het Triple X pakketje bij á 10 euro en je zit op 27 pijlen voor 62 euro.

Toch een verschil van 28 euro.

tripple x is 10 euro per 3... 9 x 10 euro blijft op mijn rekenmachine wel 90 euro en geen 62...:p

KoenL

Registered User
Graag nu weer verder over Meteor Shower.

lezen :idea: 1x triple x van een tientje + 1x Supershow van 52 euro is 62, geen 90 en totaal 27 pijlen.

Maar inderdaad, ontopic maar weer :cheesy:

Zo moeilijk is het toch niet? Jouw reactie lokt ook weer een reactie van znpyro uit en zo gaat dat weer heen weer.

[adminbreak]LAATSTE WAARSCHUWING!! - ON TOPIC: Meteor Shower![/adminbreak]

Bovenaan