mermaid pijlen ?

joepiedepoepie

Registered User
Die 4" golden willows ( full loaded) zijn leuke pijltjes, 't boeket komt vrij laag tot de grond, ze gaan ca 70 meter hoog schat ik. Als je er niet teveel voor betaald zijn ze absoluut de moeite waard, en helemaal als je ze met meerdere tegelijk schiet.

lars

Registered User
Heb gister de 4" cilinderpijl en de 4" bompijl afgestoken van mermaid.

de 4" cilinderpijl viel mij heel erg tegen, klein effect en heel snel verdwenen.
de 4" bompijl was veel beter, erg mooi effect gouden Brocade en bleef ook veel langer in de lucht staan. hoop ook weer bij deze dat ik er volgend jaar weer aan kan komen. Heb 15 euro per pijl betaalt en vond dit wel waard.

hoi he

lars

miguel 0172

Registered User
dit jaar 4 verschillende mermaid titanium pijlen afgestoken de [1]rod m.solv [2]gron m.solv [3]bla crackling,en de [4]guld brokade echt toffe pijlen gaan vrij hoog leuke knal en boeket is wel groot...;)

Lidu Rullezzz

Registered User
Ik heb diverse 4" en 3" cilinderpijlen gezien !...En ik vond ze allemaal top !

Harde burstknal, met groot boeket !...wel ben ik het ermee eens dat ze snel verdwenen waren.

:w

gandalf

Registered User
Weet iemand hoeveel p.t.s. er in de 3" BOLpijl van mermaid zit?
Ook zou ik graag weten welke effecten er verkrijgbaar zijn in deze 3" BOLpijlen. Ik heb op de mermaid-site gekeken maar kon het niet vinden, alleen wat foto's van deze pijlen maar geen namen of aanvullende info, vandaar dit beroep op mijn mede-freaks.

Verder iemand deze pijlen al eens in actie mogen zien? Zoja, wat vond je er van?

Alvast bedankt,
GANDALF.

"EDIT" inmiddels ben ik achter de effecten (4 in totaal) gekomen;
Green peony
Red peony
Multicolour peony
Brocade crown

Laatst bewerkt:

gandalf

Registered User
Ja, dat doe ik altijd voordat ik iets post of wil vragen JIJ OOK?
Op 3 uitzonderingen na staat er alleen info over de 3"CILINDER,4"CILINDER en 4"BOL-PIJLEN!
dus niet over de 3"bol-pijlen van mermaid waar mijn vraag over gaat!

Hier de 3 uitzonderingen als bewijs (aan wizz) dat ik alles uberhaupt WEL gelezen heb:

1 iemand schrijft het volgende;
"Ik had de :thunderking 61 shots,thunderking 150 shots, 2 airstrike 25 shots
en 3x 3 inch bolpijlen ik vond het allemaal goed spul zeker de pijlen zijn erg goed"

iemand anders schrijft;
"kan het zijn dat er 3 inch bol pijlen zijn van mermaid volgens mij zag ik die laatst liggen maar kga nog wel ff goed kijken en dan maak ik hier wel foto van
iemand ervaring of info hierover"

Deze 2de persoon krijgt als antwoord;"die zijn er idd. Prijs ervan ligt ongeveer op de 12.50"

Maar hiermee is mijn eerste post niet beantwoord.
Ik hoop dat iemand wel een antwoord heeft en anders heb ik gewoon pech, alvast bedankt.

Gandalf.

Bovenaan