mermaid pijlen ?

Cakey

Registered User
firewire zei:
Bedankt voor de gegeven info.
Raar dat de 4"cilinder een poederinhoud van 500gr heeft.
Ik heb ze gezien en dan woog ie in zijn geheel 410gr.

Geen dank, natuurlijk. Alle gegevens die in het lijstje staan heb ik van het internet, ik zal de tekst even laten zien waar staat dat de cilinderpijl 500 gram zou wegen:

4" cilinder pijl met een pts van 500 gram

Quote komt van APS Fireworks op VWP vandaan, inclusief het plaatje:

Photo-0060.JPG

Of het waar is wat hij beweert weet ik dus niet.., heb jij het etiket gezien met het aantal grammen PTS in deze pijl? (of misschien een foto?), of zit er helemaal geen etiket op?

Lidu Rullezzz

Registered User
firewire zei:
Nou Lidu, dan zou ik die van jouw maar ns op de weegschaal leggen, meer dan 410gr weegt ie niet. De zwarte cilinder is ook voor tweederde leeg, maar dat is bij vuurwerk over t algemeen wel vaker zo.

ey kerel ;)... je hebt helemaal gelijk... is idd zown dikke 400 gram ;)

Ik zal de fabrikant es een mailtje sturen voor informatie.

:w

Edit: Done !...kheb al eerder contact met hun gehad, de reacties duurde meestal een dikke week ! Zodra ik antwoord heb zal ik het hier neer zetten.

Laatst bewerkt:

robbie1988

Registered User
vanavond ga ik ff een filmpje maken van die 4 inch cillinder pijl van mermaid :9 :9 :9 :9 :p ( wenst iemand me nog succes met filme kep niet zon goeie camera maar dat zien jullie wel) ;).

Sorry word opgeschoven naar volgende week ;)

Laatst bewerkt:

joepiedepoepie

Registered User
Kan iemand mij vertellen of het een mixed pakket is (qua effect) de 4" cylinders en de 4" bolpijlen? Van de titaniums weet ik dat het verschillende effecten zijn.

titaniumpijl is 16 in een karton
cilinderbombe raket 4" 16 in een karton
kogelpijl 4" 36 in een karton

Hoop de filmpjes snel te zien;)

Lidu Rullezzz

Registered User
joepiedepoepie zei:
Kan iemand mij vertellen of het een mixed pakket is (qua effect) de 4" cylinders en de 4" bolpijlen? Van de titaniums weet ik dat het verschillende effecten zijn.

titaniumpijl is 16 in een karton
cilinderbombe raket 4" 16 in een karton
kogelpijl 4" 36 in een karton

Hoop de filmpjes snel te zien;)

Ik weet niet of ze mixed in een karton zitten ! ik weet wel dat er meerdere effecten te verkijgen zijn.

gantpoplin

Registered User
Overigens lijkt het me nogal logisch dat een karton over eht algemeen uitdezelfde pordukten bestaan..oke als eht opgeslagen zit in kant-en-klare paketten dan kan het zijn dat er dus per pakket verschillende uitwerkingen inzitten, maar over eht algemeen is een karton sowieso alleen maar zelfde produkten.
Het is ten eerste goedkoper voor een fabrikant, en ten twee goedkoper inkopen voor een importeur.

gantpoplin

Registered User
Om eerlijk te zijn vind ik het niet echt veel bijzonders.... Korte uitwerking van het effect, ik heb wel eens mooiere mermaid pijlen gezien :*

gantpoplin

Registered User
Kan misschien ook komen doordat de pijl cilindervormig is... Ik bedoel dat dat het effect niet ten goede komt, want heb op mijn pc nog wat filmpjes van vorig jaar staan waarop 2x een 4 " cilinder (weliswaar als mortier) de lucht in word geschoten en ook dit vind ik totaal niks... Ik heb sowieso dat ik de utiwerkingen van ronde mortieren velen malen mooier vind dan die van cilinder vormige..

hindoerol

Registered User
dat klopt ook ik had vorig jaar 2,5inch cilinder mortieren en bolletjes. de bollen hebben ene veel vollere en ronder effect

greetz hindoe :w

Wesley

Registered User
Ik heb er nu momenteel 3 thuis liggen, heb er 19 euri per stuk voor neergeteld. het betreft hier de 4inch cilinder met effecten Golden willow en purple peony with silver strobe. zien er zeer leuk uit. iemand ervaring met deze pijlen betreft de grootte van het boeket(omvang) kan nu ook nog aan 5 lunig rockets komen.. maar zit te twijfelen dat wel te doen.. heb die namelijk vorig jaar ook al gehad.

hopend op een snelle reactie Wesley

Laatst bewerkt door een moderator:

Wizz

Registered User
Wesley zei:
Ik heb er nu momenteel 3 thuis liggen, heb er 19 euri per stuk voor neergeteld. het betreft hier de 4inch cilinder met effecten Golden willow en purple peony with silver strobe. zien er zeer leuk uit. iemand ervaring met deze pijlen btreft de grootte van het boeket(omvang) kan nu ook nog aan 5 lunig rockets komen.. maar zit te twijfelen dat wel te doen.. heb die namelijk vorig jaar ook al gehad.

hopend op een snelle reactie Wesley
Die lunigs zou ik niet nemen, k heb er filmpjes van gezien van afgelopen jaar. Niet echt bijzonder.

AaLsMeEr

Registered User
kan het zijn dat er 3 inch bol pijlen zijn van mermaid volgens mij zag ik die laatst liggen maar kga nog wel ff goed kijken en dan maak ik hier wel foto van
iemand ervaring of info hierover

Bovenaan