mermaid pijlen ?

Lidu Rullezzz

Registered User
kzag deze foto in het fotoboek staan

Nijmegen_2005_WaalinFlammen_69_.JPG

Volgens mij zijn ze van mermaid ( 80%) cker:p.. Heeft iemand deze al gehad ? (redelijke nieuwe pijlen)

Heeft fpm maby een foto van de uitwerking die in de show werden gebruik ?

Zoniet, waren ze beetje mooi ? als jullie je het nog kan herinneren.

Er is ook nog een 4" variant, volgens mij in alleen golden willow als ik et goed heb

:w

Tony

Administrator
Medewerker
Als je het filmpje bekijkt van Nijmegen dan zie je ze omhoog gaan .
30 x keer die andere pijlen van mermaid en 30 stuks van deze.

fakkeltje

Registered User
hey effe wat off topic

is julie niet op gevallen dat ze bij deze pijlen de buiten huls hebben verwijderd of valt dit mij aleen weer op en als je filmpjes er van zoekt heber nog wel wat liggen pm me maar

mvg fakkeltje

Lidu Rullezzz

Registered User
fakkeltje zei:
hey effe wat off topic

is julie niet op gevallen dat ze bij deze pijlen de buiten huls hebben verwijderd of valt dit mij aleen weer op en als je filmpjes er van zoekt heber nog wel wat liggen pm me maar

mvg fakkeltje

Ik heb zeker wel intressen in die filmpjes :p. Je hebt je inbox vol dus kan je geen pm sturen :'(

En wat bedoel je met dat de buitenhuls er van af is ?

zink901

Registered User
Er hoeft niet persé een buitenhuls vanaf te zijn, waarschijnlijk (omdat het prof. vuurwerk is) heeft die er nooit omheen gezeten te hebben.

thunderflash

Registered User
Ik had de :thunderking 61 shots,thunderking 150 shots, 2 airstrike 25 shots
en 3x 3 inch bolpijlen ik vond het allemaal goed spul zeker de pijlen zijn erg goed

robbie1988

Registered User
deze had ik vorig jaar van mermaid dacht eerst dat het niks was maar toch mooie pijl, hij gaat heel hoog en groot boeket :p

titaniumpijl12wc.jpg

titaniumpijl29ua.jpg

titanium34hc.jpg

Laatst bewerkt:

Cakey

Registered User
Nadat ik alles van de verschillende fora op een rijtje hebt gezet kom ik aan het volgende, er zijn 4 verschillende pijlen van Mermaid die erg in trek zijn namelijk:

- 3" Titanium pijl
- 3" Cilinderpijl
- 4" Bolpijl
- 4" Cilinderpijl

Hieronder een rijtje (in dezelfde volgorde) met de SAS inhouden van deze pijlen, dus exclusief stok en huls:

- 180 gram
- 300 gram
- 200 gram
- 500 gram

Hieronder een rijtje (in dezelfde volgorde) van de (richt)prijzen (let op, deze prijzen kunnen per handelaar anders zijn!)

- niet bekend
- 12 euro
- 17,50 euro
- 18 euro

De volgende reactie is geplaatst door een lid op VWP, het betreft een 4" bolpijl:

mermaid fireworks 4" blue strobing crysantheum, bagger pijl klein boeket had legaal kunnen zijn..

Ik heb met geen van deze pijlen ervaring, heb de plaatjes, ervaring en de PTS inhouden van het internet :w

Laatst bewerkt:

Lidu Rullezzz

Registered User
Cakey zei:
Nadat ik alles van de verschillende fora op een rijtje hebt gezet kom ik aan het volgende, er zijn 4 verschillende pijlen van Mermaid die erg in trek zijn namelijk:

- 3" Titanium pijl
- 3" Cilinderpijl
- 4" Bolpijl
- 4" Cilinderpijl

Hieronder een rijtje (in dezelfde volgorde) met de SAS inhouden van deze pijlen, dus exclusief stok en huls:

- 180 gram
- niet bekend
- 200 gram
- 500 gram

De volgende reactie is geplaatst door een lid op VWP:

mermaid fireworks 4" blue strobing crysantheum, bagger pijl klein boeket had legaal kunnen zijn..

Ik heb met geen van deze pijlen ervaring, heb de plaatjes, ervaring en de PTS inhouden van het internet :w

dat over die 4" moet dat een bol pijn gweest... naar mijn weten is dat effect niet in de cilinder pijlen te krijgen.

4" zijn te krijgen in > Brocade Crown, red to silver willow, silver palm tree with crackling en blue crysantium with silver center

Cakey

Registered User
Ik heb het even aangepast, heeft nog niemand filmpjes van deze pijlen en wat zijn de richtprijzen van deze pijlen?

Deze vragen om het topic even compleet te maken, zodat er minder vragen ontstaan over hoe en wat van deze pijlen.

Lidu Rullezzz

Registered User
Cakey zei:
Ik heb het even aangepast, heeft nog niemand filmpjes van deze pijlen en wat zijn de richtprijzen van deze pijlen?

Deze vragen om het topic even compleet te maken, zodat er minder vragen ontstaan over hoe en wat van deze pijlen.

3" cilinder ongeveer 12 euro
4" cilinder ongeveer 18 euro

Kan per dealer verschillend zijn !...dit zijn denk ik wel 1 van de lagere prijzen !!!

Bovenaan