Merijns lijst voor 2013-2014

painkiller

Registered User
Erg jammer dat de Garden of Eden niet meer in de collectie zit, dit jaar voor het eerst besteld maar zoals bekend niet leverbaar. Een alternatief is er niet echt dus krijg mn centjes netjes terug. Ik heb de Truckstopper en Bilion Dollar Secret nog hoog op de verlanglijst staan dus misschien komen die er nog bij.

Overdag gaan we ook zeker niet stil zitten. Naast de daylight cakes, knal en fluitbakken die in de lijst staan hebben we met de AKH stookvrienden ook nog het volgende besteld:

3x Salute cake 1
10x Dutch Thunder
1x Secret Wave
2x White Thunder
1x Secret salute
1x Aftershock thunder
1x Thunderstruck
1x Hypnotised
1x Ghost song
1x Mjolnir
1x Krakatau
1x Caldera
1x Etna
5x Traca
10x 7 Bang Rocket
1x Fluted 1000
1x Celebration Cracker (100k)
1x Mascletta
8x Knockout XXL pack

Stil zitten is er dus niet bij de 31e! :lub:

Pancake77

Registered User
Hmmzz Mascletta overdag zou je dat wel doen? Die flitsen etc die daar vanaf komen wil je toch liever in het donker/schemering zien?

masterq

Registered User
Wow ik wou dat ik samen met iemand kon doen haha , erg netjes ben ook erg benieuwd hoe jullie dat aanpakken met zoveel vuurwerk , have fun

painkiller

Registered User
Zo toch nog een Cross kunnen regelen van Marijn. Helaas is de three lions uitverkocht dus heb ik, ter ondersteuning van de white thunder, de duros gekozen. Verder is er nog 3x de shogun warrior bijgekomen en wat knalspulletjes.

Nu me alleen nog even buigen over bovenstaand showtje want ik ben er nog niet helemaal tevreden mee.
Ik denk dat het zoiets gaat worden:

1 JW31
2 Dutch Thunder opgevoerd
3 Blazing devils W-shape
1 Shaft+
1 Splitonium
2 Freezing Steel V-shape
1 New Moon
1 Betelgeuze A+G
3 Shogun Warrior W-shape
2 Alcatraz V-shape
1 Rock the show
4 palm cakes
3 Fuego W-shape
3 king Cobra
1 Cross
2 Hypnotised
6 White thunder+
6 Duro W-shape

Laatst bewerkt:

piet03

Registered User
Toch nog een Cross geregeld :happy:

Lekkere opening om iedereen effe wakker te schudden en daarna ziet de lijst er super uit :)

painkiller

Registered User
Zo is dat!
Wel K*T dat ik morgen toch even moet komen werken.... Daar gaan de kostbare klus-uren.

Net bij Zena toch nog maar een karton Hydra besteld..... Alsof het nog niet genoeg was :embarrased:

Bovenaan