Merijn's Knal lijst 2015-2016

D

Deleted member 17038

Guest
Salute cake 1 ik neem aan in een persoonlijke bunker? Geniet er van!
Op the miracle na helemaal geen boxen? Komen die nog?

painkiller

Registered User
Salute cake 1 ik neem aan in een persoonlijke bunker? Geniet er van!
Op the miracle na helemaal geen boxen? Komen die nog?

Jup de laatste 2, snik snik.
Boxen komen er zeker nog bij hoor maar eerlijk gezegd zie ik door de boxen de cakes niet meer. Er zijn zo veel mooie boxen op de markt gekomen dat ik echt niet kan kiezen. Ik ben vooral benieuwd naar de overige Evo boxen, de eerste film ziet er al heel goed uit.

Verder denk ik dat de complete polska lijn er nog bij komt en de rest zal op gaan in een showtje.

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuk om te weten Merijn waar je belangstelling naar uit gaat. En wat zeg je? Is dit nog maar het begin? :TT TT:

painkiller

Registered User
Dat word rammen inderdaad! Eens kijken of we de 1,0 op de schaal van richter kunnen halen.

Weer een kleine aanvulling gedaan op de lijst, hierna zal er niet veel meer bijkomen. Zoals gezegd komen er nog een paar boxen bij en wil ik nog even bij Zena shoppen.
Dit jaar iets minder vuurwerk maar aangezien we dit jaar met 5 freaks oud en nieuw gaan vieren zal de lucht wel de hele avond gevuld zijn :evilish:

painkiller

Registered User
Dit weekend even gebruik gemaakt van de weekend- en herfstaanbiedingen.
2x Massive toegevoegd, 2x Dark knights en de Demons Fighting box (omlabeling 4 hydra cake's) gekocht.

chrackling king

Registered User
Ik heb het afgelopen jaar met 3 freaks mee mogen maken en dat was een top avond.
Ik weet zeker dat het met 5 minstens net zo gezellig, zoniet de overtreffende trap word.

Dat word rammen inderdaad! Eens kijken of we de 1,0 op de schaal van richter kunnen halen.

Weer een kleine aanvulling gedaan op de lijst, hierna zal er niet veel meer bijkomen. Zoals gezegd komen er nog een paar boxen bij en wil ik nog even bij Zena shoppen.
Dit jaar iets minder vuurwerk maar aangezien we dit jaar met 5 freaks oud en nieuw gaan vieren zal de lucht wel de hele avond gevuld zijn :evilish:

painkiller

Registered User
:TT TT:
Helaas waren de Junior Jacks niet van het goede bouwjaar dus die heb ik geannuleerd. Hopelijk zijn de Sc2's wel van het juiste jaar.
Om mezelf te troosten maar weer een knallende aanvulling gedaan dmv 2x Final Fait en een 6 Elements. Tevens nog wat spulletjes bij Zena gekocht.

painkiller

Registered User
Vuurwerkmania heeft ook mij gek gemaakt vandaag.
Ik heb al zeker 2 jaar de Spinning tail to Multicolor en de Green tail Purple star op de wishlist staan maar vond ze eerder te duur.
Vandaag hebben ze dankzij het gekkenhuis hun weg naar boven gevonden.

Pancake77

Registered User
Vuurwerkmania heeft ook mij gek gemaakt vandaag.
Ik heb al zeker 2 jaar de Spinning tail to Multicolor en de Green tail Purple star op de wishlist staan maar vond ze eerder te duur.
Vandaag hebben ze dankzij het gekkenhuis hun weg naar boven gevonden.

Lucky you, ik kon geen gebruik maken van de actie :(

Bovenaan