meningen graag !

dzjoepy

Registered User
welke kan je nou het beste nemen:
(dit komt allemaal van Loots vuurwerk)
http://www.lootsvuurwerk.nl/losseknal.php

welke van deze nitraten
* TT's 20 - €10,-
* nitrate thunder 10 - €6,-
* chooet nitraat 5 - €3,50

welke van deze vlinders
* Spanish cracker bonbridje 12 - €7,50
* Vlinders spanish cracker original 10 - €7,50
* Vlinders bonbridge klein doosje 5 - €4,-
* chooet vlinder 10 - €8,-

pyro023

Registered User
Naar mijn mening zou je qua prijs kwaliteit beter voor de tt kunnen gaan,gaat wel iets zacter dan de ntrate thunder maar het scheelt je toch wel weer 2 euro.
Qua vlinders kan je geen goed advies geven,ik ben namelijk ziet zo heel bekend met vlinders.
Veel succes bij Loots.

mvg pyro023

pyro023

Registered User
Ik wil graag mijn mening even aanpassen,want ik zie nu net op de site van loots dat je bij 10 pakjes nitrate thunder maar 50 euro betaalt dus ik zou als ik jou was(weet niet hoeveel geld je ter beschikking hebt)voor de nitrate thunder gaan.

mvg pyro023

ramon&marijke

Registered User
DZJoepy,

je zou voortaan ook eens het forum kunnen doorspitten en de gebruikerservaringen van de anderen lezen en aan de hand hiervan je eigen conclussie uit kunnen trekken!!

Titan

FPM Hangouderen
DZJoepy,

Je zou voortaan ook eens het forum kunnen doorspitten en de gebruikerservaringen van de anderen lezen en aan de hand hiervan je eigen conclussie uit kunnen trekken!!

Ik ben het helemaal mee eens er is genoeg te lezen hierover op het forum, gebruik even de serach functie dan kom je een heel eind verder dan stuk voor stuk de threads langs te lopen.

**Deze thread gaat dicht**

Bovenaan