Meindertsma vuurwerk Kapel Avezaath (de vuurwerk winkel )

oud en nieuw

Registered User
Hoi allemaal voor de gene die deze winkel nog niet kennen. Wil ik jullie mede delen dat je bij meindertsma in kapel avezaath in het algemeen goed terecht kan voor je vuurwerk. Zij hebben diversen lijnen zoals ferro proline metellica silver, rocking rodeo, asian budget line, dragon, Ook hebben zij mooie aanbiedingen. zoals de proline best of seven rows cake 500 gram voor 50,00 bak beest :hehe!: En daar geld ook hoe meer vuurwerk je koopt de`s te meer vuurwerk gratis en tijdens de voor verkoop geven ze gratis proline potten . Ik kan jullie aanraden om eens een kijkje te nemen op de website . http://www.meindertsmavuurwerk.nl/ Laat me ff weten wat jullie ervan vinden , greetz richard
55.png

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Hoi allemaal voor de gene die deze winkel nog niet kennen. Wil ik jullie mede delen dat je bij meindertsma in kapel avezaath in het algemeen goed terecht kan voor je vuurwerk. Zij hebben diversen lijnen zoals ferro proline metellica silver, rocking rodeo, asian budget line, dragon, Ook hebben zij mooie aanbiedingen. zoals de proline best of seven rows cake 500 gram voor 50,00 bak beest :hehe!: En daar geld ook hoe meer vuurwerk je koopt de`s te meer vuurwerk gratis en tijdens de voor verkoop geven ze gratis proline potten . Ik kan jullie aanraden om eens een kijkje te nemen op de website . http://www.meindertsmavuurwerk.nl/ Laat me ff weten wat jullie ervan vinden , greetz richard
55.png

Ik neem aan dat deze post sarcastisch bedoeld is?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik ben de draad een beetje kwijt... Eerst topic over oud en nieuw net adviezen voor winkels en producten en nu dit reclame topic?? Hoe was dit bedoeld??

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Leuke winkel hoor, rij er elke dag langs, als ik naar mijn werk rijd.
Maar aangezien ze allemaal collecties verkopen, waar er in de omgeving van Tiel zo'n 10 van zitten.

Ga ik wel naar een andere winkel.
Welke winkel..... 3 x raden.

En inderdaad beetje reclame topic.

bridge

Bronzen Member
Wat ik er van vind is het volgende. Ferro en Proline zijn de minst geliefde lijnen onder de liefhebbers. Wordt bijna niet besproken.

oud en nieuw

Registered User
Het is gewoon bedoelt als een beetje reclame , En totaal niet sarcastisch dit topic gaat emaal over vuurwerk winkels , En ik bied er alleen maar eentje aan , Dat die winkel niet bij iedereen even goed in de smaak ligt tsja dat kan , Ik was zelf ook niet van plan om er heen te gaan , Maar je weet nooit hoe een ander er tegen op kijkt dus nogmaals gewoon wat reclame thats it , greetz richard

Bovenaan