• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Mega Bomba 2010 - Mexico

Ik heb al eens eerder van deze knotsgekke filmjes hier gezien. Het blijft toch gekkenwerk.
Onder die trein is ook GEK!!!!
Mij zal je dit nooit zien doen.

Laatst bewerkt:
Hehe.. dit geeft en leuk beeld weer van het alom oude bekende spel "hamertje tikje".
Dit moet toch wel zo fout kunnen gaan dat door de terugslag jijzelf of iemand anders de hamer tegen je eutje aan krijgt.
En een tip voor de NS. Kijk eens naar deze beelden en je weet hoe je in de winter je rails ijsvrij kan houden!

Ik heb vannacht helemaal in een deuk gelegen. Je ziet sommige echt door de lucht vliegen.
Wat een mafkezen zeg maar wel leuk om te zien.

Hahahaha wat lachwekkend dit. Gekken dat het zijn haha!

Komt ie.....Hamer de lucht in> BOEM > Wahh ik vlieg!! > NEXT!

Back
Bovenaan