Meer vuurwerk in Scheveningen op 14, 15, 21 en 22 augustus en ook bij slecht weer

Moontan

Moderator
Medewerker
Meer vuurwerk in Scheveningen op 14, 15, 21 en 22 augustus en ook bij slecht weer

DEN HAAG - De 36e editie van het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen vindt dit jaar plaats op 14,15 en 21, 22 augustus. Dat heeft de organisatie donderdag bekendgemaakt. Op vrijdag- en zaterdagavond worden er traditiegetrouw twee vuurwerkshows afgestoken rond de klok van 21.45 uur en om 22.30 uur.
Het bestuur van Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen heeft aangekondigd dat dit jaar het vuurwerk gegarandeerd doorgaat, ook bij slecht weer. Vorig jaar moest een aantal shows nog worden afgelast.

Ook wordt er tijdens deze editie meer vuurwerk de lucht ingeschoten en komen er meer side events en muzikale optredens op de boulevard en het Kurhausplein.

BKS Parking is de nieuwe hoofdsponsor van het bekendste vuurwerkfestival van Europa. BKS Parking exploiteert en beheert meerdere grote parkeergarages op Scheveningen waaronder de Parkings Kurhaus, Nieuwe Parklaan en Scheveningen Bad, alsmede de parkeerterreinen Noordelijk Havenhoofd en Zwarte Pad.

Spectaculair
'Dit jaar belooft het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen weer een spectaculair evenement te worden met vier avonden vol schitterend vuurwerk en muzikale optredens op verschillende podia. We zijn erg blij dat we in BKS Parking dit jaar een nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden,' aldus Bjorn van Dijl, voorzitter van Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen.

Read more at http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-...n-ook-bij-slecht-weer#fMWGMPW8U2ZGuD29.99Read more at http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-...us-en-ook-bij-slecht-weer#fMWGMPW8U2ZGuD29.99

RedBaron

Registered User
BKS Parking is de nieuwe hoofdsponsor van het bekendste vuurwerkfestival van Europa.

Iemand lijd daar aan een enorme grootheidswaanzin!.. Bekendste vuurwerkfestival van Europa.. in welke zin dan?.. als grootste façade ooit in festivals? Iets anders kan ik me namelijk niet bedenken! man man man hahahahaha :grin:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Inderdaad Jack. Volgens de sponsor zijn de vuurwerkfestivals in Berlijn (Pyronale) en Knokke Heist (Belgie) niets vergeleken bij het festival in Nederland.
Zucht.!! :dizzy:

RedBaron

Registered User
Inderdaad Jack. Volgens de sponsor zijn de vuurwerkfestivals in Berlijn (Pyronale) en Knokke Heist (Belgie) niets vergeleken bij het festival in Nederland.
Zucht.!! :dizzy:

Ja ik zal dan maar niet meer naar Knokke-Heist gaan! Want ik ga in Scheveningen het best van Europa zien!... man, man, man wat een vertoning dit hahahaha

ifeelfine

Registered User
eigen vuurwerkfestival eerst

proest

meer vuurwerk hoe zo dan meer als anders meer dagen meer producten meer landen meer onzin dat denk ik er van

MrXtremeFireworks

Registered User
7dzsRWy.png

Staan best een aantal foutjes in :grin:

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Ook bij slecht weer... hoe wilden ze dat gaan waarmaken?
Aanlandig windje van 7 beaufort geloof ik er geen kont van dat het doorgaat...

Bovenaan