Meer dan 35% korting

Shenanigan

Registered User
Ik heb mijn bestelling al (bijna) helemaal gedaan. Ik heb in totaal voor ongeveer 600 euro besteld en gemiddeld heb ik 30% korting op al mijn aankopen. Ik heb alles besteld bij Goedkopervuurwerk.nl (kortingen van 20-35%) en bij Dutch Fireworks (35% korting op alles van Wolff Dynasty).

Ik kan dus niet meer terug, maar ben toch benieuwd of het goedkoper had gekund. Is er een winkel is die nog meer korting biedt dan het bovenstaande?

Voorwaarde is wel dat je per stuk kan kopen. Dus geen vuurwerkperdoos.nl en kartonvoordeel.nl, want dat is voor mij geen optie.

Dus mijn vraag is: Weet iemand een winkel waar je meer dan 30% korting krijgt (op je totaalbedrag of op een groot deel van de artikelen)?

Pancake77

Registered User
Heb je nog budget dan? Of ga je je bestellingen cancellen als er iemand meer korting geeft? 35-40% is denk ik wel de max. voor losse artikelen. Dus je zit al super qua korting!

Shenanigan

Registered User
Ik wil gewoon weten of het goedkoper had gekund. Voor mijn gemoedsrust.

Ik wil alleen nog 1x de Spanish Storm scoren, en ik ben bang dat ik nog wel een paar impulsaankopen ga doen, maar het echte budget is uitgegeven.

GMP82

Zilveren Member
Meer korting wordt doorgaans niet standaard gegeven, alleen bij afnames van kartonhoeveelheden en/of producten die er uit gaan is dit mogelijk.

Of je moet enorm goed kunnen babbelen en 1000en euro's besteden...

Pancake77

Registered User
Ik wil gewoon weten of het goedkoper had gekund. Voor mijn gemoedsrust.

Ik wil alleen nog 1x de Spanish Storm scoren, en ik ben bang dat ik nog wel een paar impulsaankopen ga doen, maar het echte budget is uitgegeven.

Snap je punt, maar ga je er 200KM voor rijden? Het staat altijd in verhouding prijs-afstand, voor een paar euro verschil zou ik niet het halve land doorkruisen iig.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Snap je punt, maar ga je er 200KM voor rijden? Het staat altijd in verhouding prijs-afstand, voor een paar euro verschil zou ik niet het halve land doorkruisen iig.

Dat zegt hij toch ook niet, hij is gewoon benieuwd of hij er goed aan heeft gedaan met zijn "deals" of dat het in de toekomst beter kan. Over 200km zie ik m niks zeggen, is dus ook niet relevant hier.

Shenanigan

Registered User
Ik ben inderdaad benieuwd of het überhaupt goedkoper had gekund. Daar ben ik gewoon nieuwsgierig naar.

En ik sluit niet uit dat ik er 200 kilometer voor zou rijden. Vuurwerk is een (soort) hobby en daar heb ik het dan wel voor over. Dan gelden wetten van logica niet meer. Het is sowieso raar om zoveel geld de lucht in te sturen, dus een stuk rijden ervoor zou ik eventueel doen.

Booomy

Registered User
Ik denk dat je het ook niet beter had kunnen doen. Ik stel me die vraag zelf ook wel eens. Heb dit jaar voor de 2e keer bij Gerrit besteld in Lopik. En daar ook weer een berg besteld. En moet zeggen dat het me eigenlijk niet zo heel veel uit maakt of ik het nog iets goedkoper kan krijgen (25%-30% is vaak wel de max) want: deze winkel is gewoon goed. Afhalen super geregeld communicatie via mail top goed assortiment etc. Een man die zoveel doet voor zijn klanten gun ik het zeker!!!

Shenanigan

Registered User
Vonk, bedankt voor de support, maar ik snap wel waar de reactie van Pancake vandaan komt. Hij is initiatiefnemer van het Samen Vuurwerk kopen in Limburg idee, waarmee ze een deal hebben bij Stienen. Daar hebben ze echt veel korting, maar dan moet je het wel helemaal in Sittard ophalen. Dat is wel echt ver. Ik zou erover denken, maar of ik het ook echt zou doen is een tweede. Die kans is wel klein.

Pancake, jullie deal is volgens mij nog scherper dan wat ik betaald heb. Zoals ik al eerder zei: echt goed gedaan. Als ik in de buurt woonde deed ik mee.

Shenanigan

Registered User
Boomy, bedankt voor je reactie. Ik heb ook bij goedkopervuurwerk.nl besteld en ben idd heel tevreden. Wat me wel opvalt is dat hun prijzen vaak 2-3 euro boven de adviesprijzen zitten. Daarna geven ze korting op die hogere prijs. Dat is al snel weer 10% korting erbij.

Wilde jij geen Wolff vuurwerk? Daar zat meer korting op. (Of ben ik nu echt een zuinige Nederlander?)

Booomy

Registered User
Boomy, bedankt voor je reactie. Ik heb ook bij goedkopervuurwerk.nl besteld en ben idd heel tevreden. Wat me wel opvalt is dat hun prijzen vaak 2-3 euro boven de adviesprijzen zitten. Daarna geven ze korting op die hogere prijs. Dat is al snel weer 10% korting erbij.

Wilde jij geen Wolff vuurwerk? Daar zat meer korting op. (Of ben ik nu echt een zuinige Nederlander?)

Ik heb wel wat cakes van Wolff: Sniper , May day , the Cube zie lijst http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/26324
Normaal had ik meer van Wolff maar probeer niet elk jaar de zelfde cakes te nemen. Klopt idd wat je zegt over de prijs. Ook top is dat je van te voren aan kan geven welke cakes je graag zou willen zien in het assortiment. Vaak wordt er ook naar geluisterd. Wanneer ga je halen en hoe laat??

Shenanigan

Registered User
Booomy, ik ga mijn vuurwerk ophalen in Lopik op de 29e tussen 17-18u. En jij?

Ik zie inderdaad dat je heel wat van Wolff gaat kopen. Ik heb veel hetzelfde op mijn lijstje staan. Ben er heel benieuwd naar. Ik heb heel lang geen vuurwerk gekocht.

Koop je alles bij goedkopervuurwerk? Jij krijgt weer andere kortingen, geloof ik, omdat je een terugkerende klant bent.

Booomy

Registered User
Booomy, ik ga mijn vuurwerk ophalen in Lopik op de 29e tussen 17-18u. En jij?

Ik zie inderdaad dat je heel wat van Wolff gaat kopen. Ik heb veel hetzelfde op mijn lijstje staan. Ben er heel benieuwd naar. Ik heb heel lang geen vuurwerk gekocht.

Koop je alles bij goedkopervuurwerk? Jij krijgt weer andere kortingen, geloof ik, omdat je een terugkerende klant bent.

Ik ga ook halen op de 29ste alleen om 6-7 al. Moet daarna gewoon weer werken. Vorig jaar ook rond deze tijd geweest en dat was super. Lkkr rustig praatje maken met de mensen. Helemaal goed. Ik weet niet of ik andere korting krijg dan andere. Weet wel dat ze een andere systeem hebben ingevoerd omdat ze anders de bestelling niet meer aankonden. Jouw lijst ziet er ook goed uit!!

Bovenaan