Mat96matje's lijstje besteld&betaald

mat96matje

Registered User
Re: Mat96matje's lijstje

Je bent dus onder de 18 maar nu al 1700 euro uitgeven? o_O

Met kartonkortingen en de 35% bij orthen eraf betaal ik iets meer dan 900, waarvan mijn vader er 200 sponsert. Werk naast mijn 5 daagse schoolweek nog zo'n 20 a 25 uur dus heb hier mijn pleziertje in. Wel te verstaan is het volgend jaar vele malen kleiner, ivm met aanschaf van een auto rond deze tijd van het jaar.

smilli

FPM Filmer

Zelf toen ik onder de 18 was ook wel deze bedrage aangetikte hoor:hehe!:
Nette lijst man, leuk om ook weer een meterpakket erop te zien!

funkie x

Registered User

dat had ik vorig jaar ook hoor, en dit jaar is het nog meer hehe
verder erg gave lijst hoor !! veel plezier

Laatst bewerkt:

mat96matje

Registered User

Zelf toen ik onder de 18 was ook wel deze bedrage aangetikte hoor:hehe!:
Nette lijst man, leuk om ook weer een meterpakket erop te zien!

Meterpakketje hoort erbij. Vindt het alleen al leuk om om 12 uur met een meterpakketje naar buiten te komen en daarna m'n immortal gold de lucht in te jagen. Heb namelijk 0900 nsb buurtjes die het al eens voor mij verpest hebben. Op 31 december zelf. En een meterpakketje, tja leuk om lekker fonteintjes te stoken rond etenstijd :)

mat96matje

Registered User

De politie bellen als ik op 30 December wat kleine geluidloze fonteintjes afstak. 2 jaar geleden met m'n vader naar steenbergen geweest. Voor het eerst flink wat vuurwerk in huis. Stond ik samen met m'n vader zo trots als een pauw af te steken de 31e snachts. De enige opmerkingen die eraf kwamen waren: Zal hij wel van z'n werk achterover gedrukt hebben. Mijn vader werkt bij de politie voor jeugd. Beetje jammer als ze zelf niet ergens het meeste of beste van hebben ,dan is het crimineel gedrag en verpesten het met dergelijke opmerkingen.

potige_smurf

Registered User

De politie bellen als ik op 30 December wat kleine geluidloze fonteintjes afstak. 2 jaar geleden met m'n vader naar steenbergen geweest. Voor het eerst flink wat vuurwerk in huis. Stond ik samen met m'n vader zo trots als een pauw af te steken de 31e snachts. De enige opmerkingen die eraf kwamen waren: Zal hij wel van z'n werk achterover gedrukt hebben. Mijn vader werkt bij de politie voor jeugd. Beetje jammer als ze zelf niet ergens het meeste of beste van hebben ,dan is het crimineel gedrag en verpesten het met dergelijke opmerkingen.

Je zal bij zulke mensen gewoon een 100k rol voor de deur moeten leggen en smorgens om 10 uur afsteken:surprised:.Stelletje azijn zeikers dat het zijn.
On topic,mooie lijst,leuke producten en 2 keer buurt assortiment:lub:

mat96matje

Registered User

Je zal bij zulke mensen gewoon een 100k rol voor de deur moeten leggen en smorgens om 10 uur afsteken:surprised:.Stelletje azijn zeikers dat het zijn.
On topic,mooie lijst,leuke producten en 2 keer buurt assortiment:lub:

Moet ik het uiteindelijk nog zelf opruimen, dus veel heb ik er niet aan, dit jaar wel een mooi 10 uur herrie project maken :) zit te denken aan at once,tears of beauty gevolgd door Secret salute :) en een rolletje.

mat96matje

Registered User

En dan nog wat fluitbakjes, heb nog 1 sky screamer liggen, dat word dus twijfelen. Maar het wordt zoiezo smullen geblazen.

Stefan Tetteroo

Registered User

Gratis vuurwerk zien in de straat en dan is het nog niet goed?! Wat een azijnpissers.:tounge:

mat96matje

Registered User

Update:
Éen Corsaire rol XXL minder dus nu nog maar twee.
En daarvoor is er een sky screamers bij gekomen.
Nu nog een beetje puzzelen want wil er eigenlijk nog wel eentje bij proppen in m'n budget.

mat96matje

Registered User

Update:
10x twister knal van GBV besteld :)

Iemand ervaring met babypijl 'sis'?
Staat deze afbeelding bij, vraag me af of het wat is voor een babypijlenrekje..
1207.png

Bovenaan